Rösta - 2012 Roligaste höstfisket - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Rösta - 2012 Roligaste höstfisket

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Bjarten Visa inlägg
    Konstigt att inte ens kompisar får rösta på ens bidrag i denna tävling. Klart att det blir så när ni har en omröstning det måste ju även du Bergman förstå. Bara för att mina kompisar vart medlem i fiskesnack nu när det vart tävling och röstade på mitt bidrag vart det ett jävla liv på dig. Men kompisar som redan var medlem när tävlingen startade då gick det hur bra som helst att de röstade. Det är ju för fan samma sak. Kompis som kompis. Men när det började snackas om kompisröster valde jag att ta bort mitt bidrag från tävlingen för att slippa allt skitsnack som annars dyker upp.
    Bättre tävlingar utlyses där en jury bestämmer. Då slipper ni sånt här tjafs.
    Så för att man fixade en massa medlemmar till fiskesnack som är fiskeintresserade så fick man en näve skit tillbaka.
    Nä du Bergman. Bättre tävlingar i framtiden utlyses eller ska vi fortsätta med "kompisröst tävlingar"?
    Jag har redan förklarat hur jag ser på saken och jag skall göra mitt bästa för att nästa tävlingen skall fungera bättre med tydligare regler. Du har inte fått någon skit alls av mig! Det enda jag gjorde var att fråga dig (samt alla dina röstande kompisar) via PM om varför det skapats så många nya konton iom omröstningen.

Vet du vad, jag har inte fått ett enda svar från varken blanken, lotta ander, kagula, shikka, starwars, Stockis, Madde, Wow, Thai, Klicka, Rolls eller Kåges. De verkar heller inte haft någon annan aktivitet här och det var därför jag frågade som jag gjorde.
    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
    Fiskesnacks regler hittar ni Här
    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Jadu Bergman. Du är rolig du. INTE.
      Hoppas det blir bättre ordning i framtiden på dessa dåligt ordnade tävlingar. Tänk efter före nästa gång så slipper du det här.
      Dåligt dåligt...

Kommentera

Hoppas det blir bättre ordning i framtiden på dessa dåligt ordnade tävlingar. Tänk efter före nästa gång så slipper du det här.
        Dåligt dåligt...
        Hej Bjarne ! Jag som precis skulle skriva och be dig att INTE säga något mer, då du redan va så inmålad i hörnet att ett ord till skulle förpassa dig till skamvrån inmålad för tid och evighet. Men jag hann inte

Till Bergman:
        En sjukt rolig tävling, det enda Bergman bör tänka på till nästa gång är att i förväg förklara vad som gäller befattande röstregler.
        Du ska absolut INTE be om ursäkt för dåligt förklarade regler: Det ligger i varje sund människas förnuft att inse skillnaden mellan, och gränsen för ärligt röstande och röster som inte görs med objektiva ögon utan enbart inkallade (begärda röster) för att ge en viss person fördel. Kan vissa personer INTE se skillnaden mellan dessa så spelar det ingen roll hur mycket du förklarar.
        Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Kommentera

Dåligt dåligt...
          Du är välkommen att köpa in en massa fiskeprylar och anordna en egen tävling efter dina egna regler. Om du nu är så himla bitter över att jag försöker göra mitt bästa så tycker jag du skall söka dig någon annanstans. Jag tar gärna emot konstruktiv kritik men det du håller på med är inte kontruktivt som jag ser det.

Kommentera

Ursprungligen postat av Exxet Visa inlägg
            Hej Bjarne ! Jag som precis skulle skriva och be dig att INTE säga något mer, då du redan va så inmålad i hörnet att ett ord till skulle förpassa dig till skamvrån inmålad för tid och evighet. Men jag hann inte

Till Bergman:

Du ska absolut INTE be om ursäkt för dåligt förklarade regler: Det ligger i varje sund människas förnuft att inse skillnaden mellan, och gränsen för ärligt röstande och röster som inte görs med objektiva ögon utan enbart inkallade (begärda röster) för att ge en viss person fördel. Kan vissa personer INTE se skillnaden mellan dessa så spelar det ingen roll hur mycket du förklarar.
            Mycket väl skrivet Anders, kunde inte formulerat det bättre själv...

Dåligt dåligt...
            Oj vad bitter människa man kan vara, jag kan bara hålla med om vad andra har skrivit om ditt agerande och hoppas att du inser hur löjlig du låter. Bergman gör dessa tävlingar av fri vilja för att vi på forumet ska ha något roligt att läsa om. ( vilket jag med flera uppskattar ) Om du på fullaste allvar tycker det är rätt att be bekanta registrera sig enbart för att lägga röster på ditt bidrag, ja då är du inte rätt funtad helt enkelt. Vulgärt men dock den bittra sanningen.

Kommentera

Hej
              Först skulle jag vilja tacka alla som röstat och förhoppningsvis läst alla artiklar. Fast det hade ju varit fan så mycket roligare om det hade stått. Antal röster 1882 st i stället (inte ens 10% av alla reggade). Hoppas Att du Anders kommer igen och ordnar en ny artikeltävling framöver. Kan bara säga att det va skitkul och skriva en artikel, har bara gjort det en gång förut, fast i ett helt annat sammanhang. Kan bara hålla med han som kände sig stolt att ha bidragit, jag känner likadant.
              KOM IGEN!! GÅ IN OCH LÄS OCH RÖSTA PÅ ARTIKLARNA!!!
              m v h
              Barabajare
              [FONT=Verdana]Karta om Havsöringsplatser i Stockholmsområdet [/FONT]
              [FONT=Verdana] Havsöring i Stockholmsområdet (från land) [/FONT]

Kommentera

Nu är omröstningen stängd och som jag nämnde tidigare kommer jag att gå igenom rösterna innan jag publicerar resultatlistan. För att det skall bli så rättvist som det är möjligt kommer jag plocka bort de röster som är gjorda av nyregistrerade användare som enbart röstat i denna omröstning.

Nyreggade användare som även haft annan aktivitet på hemsidan kommer fortfarande att räknas.

Hoppas detta är ok med er alla! Återkommer om ett tag

Kommentera

För att det skall bli så rättvist som det är möjligt har jag plockat bort de röster som är gjorda av nyregistrerade användare som enbart röstat i denna omröstning.

Nyreggade användare som även haft annan aktivitet på hemsidan har jag låtit vara kvar.

Jag lovar att jag skall vara tydligare med reglerna på kommande tävlingar och jag hoppas ni respekterar mitt beslut om att gå igenom rösterna. Om ni har kritik eller förslag kring det kan ni maila till admin@fiskesnack.com

Resultatlistan:
                  66 röster - Bidrag 1 - Da_Moose
                  27 röster - Bidrag 13 - Darkfin (tidigare AK47)
                  15 röster - Bidrag 8 - BigDaddy
                  11 röster - Bidrag 11 - Farox
                  10 röster - Bidrag 4 - Barabajare
                  9 röster - Bidrag 7 - GoneFishinG
                  8 röster - Bidrag 2 - HVHTeacher
                  7 röster - Bidrag 9 - Mink!
                  7 röster - Bidrag 14 - Snyggetobbe
                  6 röster - Bidrag 6 - Leding
                  5 röster - Bidrag 5 - Spoket
                  5 röster - Bidrag 12 - Halge
                  4 röster - Bidrag 10 - Kingwood

Avhoppade bidrag:
                  9 röster - Bidrag 3 - *borttaget på egen begäran*

Jag kommer nu splitta tråden med alla bidrag så de får en varsin tråd och sedan även lägga ut en separat tråd med resultaten. Bara så ni vet vad som händer

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                  X