Recensionsbank här på Fiskesnack.com ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Recensionsbank här på Fiskesnack.com ?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Titta lite på hur pricerunners recensioner funkar. Man får sätta ett betyg på några olika grejor som prisvärdhet kvalite osv. Sen visas ett medelbetyg. Sen kan man om man vill läsa varje betygsättares komentarer.

Det är ett system jag tycker är bra. Kanske går det inte att göra likadant men jag tycker det är en bra förebild.

Kommentera

fishingmagic.com har ett bra och enkelt rescionsions system tycker jag relativt kortfattade men bra att läsa mångas åsikter om produkten!

Kommentera

Det allra största problemet är att jag inte har kunskap om att koda ett eget recensionsscript och sedan koppla ihop med inloggningeni forumet och det kostar att få någon att utveckla ett sånt script. Därför tänkte jag använda forumet ihop med en mall som jag postat i recensionsdelen av forumet. Jag tror att detta ska funka bra då vi både har betygsättningsfunktionen samt att man kan skriva sina omdömen.
        C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
        Svar på vanliga frågor hittar ni Här
        Fiskesnacks regler hittar ni Här
        Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Kolla in www.freeride.nu och klicka på recensioner. Mycket bra system för att enkelt hitta det man vill samt recensera. Koden bjuder säkert Johan som har skapat freeride.nu på...

Kommentera

Fiske för fiskare

Nu ska väl jag inte snacka så mycket för man är ju inte precis stamgäst på den här mycket trevliga och underhållande saiten men visst är den härligt befriande från allt komersiellt skräp som finns på webben. Hoppas att den kan förbli om fiske för fiskare utan produktintressen, det finns det tillräckligt på andra forum.
            [FONT=Arial]Keep your rod high and smile when they jump!!![/FONT]

Kommentera

Mycket av hobbyn sportfiske handlar om just prylar. Hur många bilder finns det inte på prylar i fotoalbumet t.ex? Det finns ett solklart intresse för att snacka, diskutera och recensera prylar på fiskesnack.com

Jag ser heller inget problem med att skriva var och när man köpt produkten och till vilket pris, det skulle bara ge positiva effekter i form av möjligheter till fler inköp än man kanske skulle ha haft råd med om man nu upplyses om bättre priser än hos den lokala handlaren t.ex.

Att fiskesnack.com är "en sida om fiske för fiskare utan produktintressen" tar jag som ett skämt, rätta mig om jag har fel.

Kommentera

Stänger denna tråd då recensionsdelen nu är verklighet på allvar.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                X