Sjuuukt bra gäddfiske :) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sjuuukt bra gäddfiske :)

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Vilket kanon fiske ni måste ha haft! Själv har man fått 38gäddor på hela året och fiskat varje dag oftast 10timmar om dagen.. Lite smått avundsjuk blir man ju men Grattis!

Kommentera

Ja antalsmässigt går det lätt. När vi filmade gäddfeber tog vi över 50 gäddor på en ankring innan vi bröt för lunch.

Kommentera

Ursprungligen postat av pasi75 Visa inlägg
        Har varit med om liknande fiske , ett orört vatten med optimal huggperiod. Det var hugg varje kast och 70st på en dag men högre toppar
        När åker vi?
        Tävling - Sveriges mest misslyckade gäddfiskare! Flest nedlagda fisketimmar utan en 10+.......

Slår du mig så är du värdelös! Så det så!

Läs min fiskeblogg:

http://blogg.fjallfoto.se

Kommentera

Ursprungligen postat av snusdennis Visa inlägg
          Vilket kanon fiske ni måste ha haft! Själv har man fått 38gäddor på hela året och fiskat varje dag oftast 10timmar om dagen.. Lite smått avundsjuk blir man ju men Grattis!
          Jag brukar få i runda slängar strax över 100 gäddor per år. I år hade jag fått 27 gäddor innan denna tur pga massa jobb på huset mm. Tro fasen att man vill dela med sig av en sån här upplevelse till folk som kan ta in och förstå ens glädje då man har haft sitt livs bästa gäddfiske!!!! Synd bara att några ska misstro en när man vill dela med sig av glädjen, men det är väl som sagt avundsjuka

Kommentera

Jag var ute på Herten i Bollnäs förra hösten. 3 man i båten och ca 100 landade fiskar på Samma "stråk". Drev med vinden, åkte tillbaka och drev, åkte tillbaka och drev. Höll på så några timmar och öste upp fisk! jag tappade två fiskar på samma kast, och tredje gången det högg så hängde den med till båten. Så jag misstror dig ingenting! Grattis till fantastiskt fiske!
            sigpic www.EPfiske.se - Din boj i Hälsingland

Kommentera

Ursprungligen postat av splash
              Hoppas ni far dit igen till samma ställe och får liknande tur igen, ta med kameran för säkerhets skull nästa gång nu, filma, det kan bli en film för livet att se om och om igen för er.
              För det vill även vi andra här på forumet se, börjar det bli över 30gäddor på en dag per fiskare så är det sjukt häftigt ju, mitt bästa är 5gäddor på en timma, inga stora, men jag hamnade nästan i extas då
              Hade jag vart med om nått liknande som ni nu så hade jag nog fått konstiga men/fel för livet
              Det jävliga är att jag hade videokameran med mig! Men vem tror du frivilligt ställer sig och filmar då man har sitt livs fiske, inte jag i alla fall!!!Blev nån liten filmsnutt då vi kom till nån ny vik då vi gav varandra fem kast att ta en gädda, men så många behövdes inte. Som så många av er vet så blir det ju lite av en inbördes tävlan då man är ute och fiskar så man vill ju inte att kamraten ska ta fler än en själv Nästa år får man väl ta och anlita en kameraman som förevigar härligheten, men då blir man väl FF. Och håller med dig om att nu blev man lite skadad, känns inge kul att åka ut och få några stycken på en dag som man är van vid. Kul att höra att andra också har upplevt denna huggsexa för som sagt det är ett minne för livet. Skitfiske på er

Kommentera

Självklart ska det komma kommentarer om att TS inte talar sanning. Jantelag?

Fick själv 26st Gäddor mellan 2-6.5kg på några timmar förra helgen. Var helt slut i underarmen och handleden. Självklart trodde folk att jag ljög om det!!
                Men det säger nog mer om dom som påstår det än storfiskaren! Eller? ;-)
                www.teamwengrud.se

Kommentera

Då väntar jag mig 10000GäddorPåEnDag.avi snart då! Väntar med spänning! Tack på förhand "Avundsjuk"

Kommentera

Fan va kul! Grattis till er båda.

Kommentera

Ursprungligen postat av Daxe Visa inlägg
                      Då väntar jag mig 10000GäddorPåEnDag.avi snart då! Väntar med spänning! Tack på förhand "Avundsjuk"
                      bitterkvinnligkönsdel.nu
                      sigpic www.EPfiske.se - Din boj i Hälsingland

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                      X