Vilket kanon fiske ni måste ha haft! Själv har man fått 38gäddor på hela året och fiskat varje dag oftast 10timmar om dagen.. Lite smått avundsjuk blir man ju men Grattis!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Sjuuukt bra gäddfiske :)
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av pasi75 Visa inläggHar varit med om liknande fiske , ett orört vatten med optimal huggperiod. Det var hugg varje kast och 70st på en dag men högre topparTävling - Sveriges mest misslyckade gäddfiskare! Flest nedlagda fisketimmar utan en 10+.......
Slår du mig så är du värdelös! Så det så!
Läs min fiskeblogg:
http://blogg.fjallfoto.se
Kommentera
-
Ursprungligen postat av snusdennis Visa inläggVilket kanon fiske ni måste ha haft! Själv har man fått 38gäddor på hela året och fiskat varje dag oftast 10timmar om dagen.. Lite smått avundsjuk blir man ju men Grattis!
Kommentera
-
Jag var ute på Herten i Bollnäs förra hösten. 3 man i båten och ca 100 landade fiskar på Samma "stråk". Drev med vinden, åkte tillbaka och drev, åkte tillbaka och drev. Höll på så några timmar och öste upp fisk! jag tappade två fiskar på samma kast, och tredje gången det högg så hängde den med till båten. Så jag misstror dig ingenting! Grattis till fantastiskt fiske!sigpic www.EPfiske.se - Din boj i Hälsingland
Kommentera
-
Ursprungligen postat av splashHoppas ni far dit igen till samma ställe och får liknande tur igen, ta med kameran för säkerhets skull nästa gång nu, filma, det kan bli en film för livet att se om och om igen för er.
För det vill även vi andra här på forumet se, börjar det bli över 30gäddor på en dag per fiskare så är det sjukt häftigt ju, mitt bästa är 5gäddor på en timma, inga stora, men jag hamnade nästan i extas då
Hade jag vart med om nått liknande som ni nu så hade jag nog fått konstiga men/fel för livet
Kommentera
-
Självklart ska det komma kommentarer om att TS inte talar sanning. Jantelag?
Fick själv 26st Gäddor mellan 2-6.5kg på några timmar förra helgen. Var helt slut i underarmen och handleden. Självklart trodde folk att jag ljög om det!!
Men det säger nog mer om dom som påstår det än storfiskaren! Eller? ;-)
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Daxe Visa inläggDå väntar jag mig 10000GäddorPåEnDag.avi snart då! Väntar med spänning! Tack på förhand "Avundsjuk"sigpic www.EPfiske.se - Din boj i Hälsingland
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Kommentera