Från noll... till Specimenfiskare - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Från noll... till Specimenfiskare

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Fiskkonservator Lubbe Visa inlägg
    hahha gött, kan inte tänka mig att den va bättre än Gladiator 2 (inte sett den än dock), men hoppas att jag/vi kunde underhålla dig lite iallafall i 30min
    Har sett den nu och den var ju kanonunderhållande! Riktigt bra gjort och stort tack till dig som ville dela med dig av din upplevelse till oss här på FS!

Tyvärr finns ingen Gladiator 2, använde bara den "fiktiva" filmen som exempel på hur mycket jag ville se din film =)

Kommentera

Efter att ha läst och tittat på filmerna är man ju inte mindre sugen på att pröva på karpfiske. riktigt underhållande.

Kommentera

Ni som inte sett filmen, gör det snarast! Riktigt rolig och med bra fiske, när du låste in Crille i uthuset och satte dig och drack sprit och lirade gura garvade jag nästan ihjäl mig Det kändes som en rätt unik approach till fiskefilm, de tenderar att bli en aning sövande ibland, det här hade jag kunnat se ett avsnitt i veckan av.

Att filmen presenteras i samarbete med Sabaton gjorde ju inte saken mindre cool

Kommentera

Tack så mycket dudes! Jo jag rekommenderar verkligen att prova på, Kungen_i_sjön. Finns inget som säger att man inte skulle kunna tex rigga om sitt gäddmetspö och använda sig av en enkel nappindikator på linan bara för att testa liksom. Ska själv ge mig på det svenska karpfisket under 2011 så det blir nytt för mig igen.

marsv981: ja där ser du hur uppdaterad jag är om nya storfilmer... kollar i princip på endast svt play och onlinebaserade dokumentärer + Family Guy. Kul att du gillade det, kommer förmodligen mycket mycket mer av denna och andra varor till sommaren.

erik81: Tusen tack. Jo jag blev rätt glad när jag lade fram idén och senare visade resultatet och fick tummen upp av sabaton management.
          sigpic
          www.fkpgear.com
          Fiskkonservator.se
          Blogg fiskkonservator-lubbe.sportfiskeforum.se

Kommentera

Riktigt bra film

Kommentera

tjena lubbe!
              vad har ni för kamera i denna film.

Kommentera

Just detta filmklippet har vi använt oss bla. av en Panasonic TM700
                sigpic
                www.fkpgear.com
                Fiskkonservator.se
                Blogg fiskkonservator-lubbe.sportfiskeforum.se

Kommentera

Kanon! Helt rätt inställning till .... Allt!
                  Inte den rockenroll jag brukar lyssna på dagligen, men tajt o fint lät det.
                  !!!!!

Kommentera

Riktigt rolig och instruktiv film! Gött med lite humor med! Hoppas du gör fler filmer!
                    Har velat pröva karpfiske ett tag, men så jäkla mkt prylar att köpa.

Kommentera

Fantastisk! Presenterat med en lagom mix av seriösitet och cheesy roligheter. Enkelt och precis så mycket metes-nörderi vs ren fiske/fångstglädje för att attrahera även dom utanför speciementmetet (eller snarare perfekt för dom!). Kommer pusha denna så mycket jag kan!

Mvh,
                      Löwa
                      Nya siten! Rickard är cheeef!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                      X