Exotiskt fiske i Thailand - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Exotiskt fiske i Thailand

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Var i Krabi ligger denna http://www.gillhamsfishingresorts.com. Snacka om att man blir supersugen. Ska ner i viner så detta blir nåt att se fram emot.

Kommentera

Tjena allesammans,

Jag sticker ner till Thailand igen och fiskar i juli.. Förhoppningsvis får jag revansch för gammal ost och lyckas landa en Arapaima.

Borde vara fint fiske då med mycket regn..

Finns det intresse för en uppföljare då?

Ni som vill hänga med ner och fiska, säg till bara!

Ha det!
      / Shitfiske

Kommentera

kör hårt och skriv så det glöder... gött att ha lite nytt att läsa och titta på. man blir ju så sugen.

ska själv ner i september. lite mete i bungsamran och lite flugfiske...risken finns att tanten vill gifta sig så det blir ganska begränsat med fiske isf. men minst tre turer, helst det dubbla, på de två veckor vi ska vara där...
        sigpic

Kommentera

Väldigt trevlig tråd, villken tur att man reggade sig på detta forumet då ska ner till krabi och hälsa på morsan om ca 3 veckor då blir det helt klart en tur till Gillhams blir någ lite fullmåns fiske efter Barracuda med min min thai vän gogo skulle jag tro.

Kommentera

Hej!
            Varit med på ett hörn att komponera Resias nya "Fiskeäventyr i Thailand" och skall ner i november (första resan). Funderar faktiskt på en tripp i Juli för att kotrollera lite uppgifter.

Lägger upp en PDF på min profil för de som är intresserade.

Kommentera

Länken som jag lovade tidigare

Kommentera

Jag som var lite avis som trodde du hade varit i amasonas och fiskat. Nu slipper jag vara det.
                C&R med amasonasmonster i Thailand var lite nytt för mig.
                A bad days fishing is better than a good day at work.

http://tenkarasverige.blogspot.com/

http://www.salmosalarfishing.se

Kommentera

Finns en liten filmsnutt på Fiskejournalen som visar vad som kan erbjudas på platsen, bara drömma sig bort :-)

Kommentera

Kul att få se en video från Gillhams Nu är det snart dags för revanschresan, och förhoppningsvis blir det en Arapaima den här gången... Hoppas att ni alla får ett fint sommarfiske!
                    / Shitfiske

Kommentera

Var precis nere i tahiland och fiskade lite smått där och fick några mekong catfish och en airapaina (minsta fisken va 20 kg ) . var riktigt roligt men det känns inte riktigt som fiske då allt verkligen är uppstyrt för turismen . bara det att man kan beställa ut dricka och mat därmansatt+ massage var lite långsökt o man såg en pol 30 m ifrånsig och att dom försöker lura en på pengar hela tiden var väldigt irreterande . helt klart värt att köra en dag men är det längre än så tror jag man tröttnar väldigt snabbt.

Top Cat på koh samui har den otrevligaste jävla personalen och rekomenderas INTE

satt och snackade med en kille i swimet brevid som har världsrekordet på red tail och han skulle inte komma tillbaka då dom redan hade blåst han på massa pengar då han köpte 7 dagars fiske men sen ingick tydligen inget bete eller tackle osv.

Men som sakt det var riktigt roligt att få fisk och bra tryck i dom men det känns lite som att fiska i ett akvarium då det är väldigt svårt att blanka.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                      X