fan vilken sjysst arapaima synd att du inte fick någon själv. Men vad nice att fått en redtail den måste kämpat bra....vilket fiskesätt körde ni på? ja va nere i Thailand för ett tag sen där ja följde med en lokal fiskare ut för att försöka fånga barracuda, gick inte så bra det resulterade i en enda barracuda som släppte inne vid båten :/
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Exotiskt fiske i Thailand
Collapse
X
-
Ny här på fiskesnack men du är fan min idol nu hehe!!ABU Fantasista "RED" FSR-903M + ABU Neos 20D
ABU Fantasista Oren´Ji FSO-922H + ABU Neos 20D
Berkley Muscle 662MH + ABU 6601 C4
Berkley SSGC-1303MH + ABU 6601 C4
Penn Oversea Pro Travel + Penn International 975LD
Fenwick Techna AV 9 #6 + Fenwick Worldclass V2
Fenwick Techna AV 9 #8 + Fenwick Worldclass V2
Kommentera
-
...vilken tjej! Well done Nina...."Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
"Keep it simple"
//Jan O
www.fisheco.se
www.brofiske.net
www.magazinefisheco.se
Kommentera
-
Förstår inte riktigt tjusningen i att fiska sydamerikanska fiskar i ett P&T-vatten i en helt annan världsdel, för mig personligen känns det lika spännande som om man skulle dundra i stora muskies eller Bass i en damm hemma o fiska efter, eller fiska i ett av alla vatten med övergödda regnbågar. Klart vackra omgivningar dock, lite synd att man inte fiskar i ett 'vildare' vatten bara, finns ju en hel del häftiga asiatiska arter av fisk, kanske dock inte lika bekvämt fiske!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av snOrdanger Visa inläggFörstår inte riktigt tjusningen i att fiska sydamerikanska fiskar i ett P&T-vatten i en helt annan världsdel, för mig personligen känns det lika spännande som om man skulle dundra i stora muskies eller Bass i en damm hemma o fiska efter, eller fiska i ett av alla vatten med övergödda regnbågar. Klart vackra omgivningar dock, lite synd att man inte fiskar i ett 'vildare' vatten bara, finns ju en hel del häftiga asiatiska arter av fisk, kanske dock inte lika bekvämt fiske!
P&T är det nog inte direkt heller, utan CPR (Catch Photo Release).How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke
Kommentera
-
Ursprungligen postat av donking Visa inläggÅker till Thailand i höst, men inte på fiskeresa. Undrar dock om man kan hyra flugfiskeutrustning på campen för jag orkar inte släpa mina grejer...How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Teacher Visa inläggFan Nina nu får du sluta resa runt i världen. Man blir ju avundsjuk. Se till att komma på någon återförening i höst och ta med bilder./ Shitfiske
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Kommentera