Kul läsning Skönt att fisket kom igång riktigt sista dagen!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Mothugg: Hur vi hittade TVEKAVIK av Grävlingen och Wacko
Collapse
X
-
En Rebel Deep JTD Mino DJ314S samt en DJ306S från Trumman.com och två Esox Lucius Blue Pike från BROMANoDELL.com skickas under morgondagen som tack för bidraget från de båda. Ni får dela broderligt.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Hej! Ojj! Verkligen kul att så många uppskattar det man skrivit!
Ska hämta ut Bergmans gåva imon! Ska blir kul, vi är mycket tacksamma!
Testade för övrigt höstfisket idag, blev fem gäddor med en topp på 8,2!
Skitfiske på er i det kommande höstmörkret!Där alla tänker lika tänker ingen särskilt mycket!
Kommentera
-
Brinken drog med mig till tvekavik igår. Trots grymma förutsättningar och ett lätt regn så blev det bara två tappade, eller ja, en tappad och jag hade en som var framme, kollade in banditen, och försvann tillbaka in i tången med en rejäl virvel. När regnet kom ur dagens helgråa skyar så kommer jag ihåg att jag sa "slår du upp gäddfiske i ett uppslagsverk så hittar du en bild av det här".
Hoppas att jag inte tar otur med mig i brinkens gula gäddracer och han låter mig komma tillbaka ;-)
Edit: jag "lämnade" en BB torsken under trädet till vänster vid inloppet och lyckades pajja 3(!!!) tafsar den viken, varav en 100kronors,suck. Jag gissar att tvekavik både ger och tar.Senast ändrad av Könberg; 2008-10-11, 13:08.Är det blåål eller vralåk?
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Kommentera