Ursprungligen postat av Brunte
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Semesterresan som blev en drömfiskeresa Del 1
Collapse
X
-
-
Ursprungligen postat av CalleX Visa inläggVilka är striped och vilka är mekhong? - jag ser fan ingen skillnad
Kommentera
-
Ursprungligen postat av morveto1 Visa inläggDet där såg ju riktigt roligt ut. Nästa gång jag åker till Thailand så ska jag testa
Kommentera
-
Det som känns lite fel med det där fisket är ju den sanna p&t känslan... Att fiskarna fraktas dit i samma takt som deras föregångare dött av c&r. Har haft flera kompisar där och de har lämnat sjön och sagt att de inte gör om det. inte av den anledningen att det var dåligt elelr tråkigt fiske, utan för att alla fiskar de fick hade 10 andra krokmärken, sår och de har inget annat val än att äta våra beten för att överleva.
Annars verkar det ju vara ett helkul och ösigt fiskeGör på mitt sätt, även om det kanske inte alltid är rätt
Kommentera
-
Jääälar vad häftigt
Ska själv till Bung sam (R)Lan lake om ca tre veckor. Först lite fiske på öarna runt Koh Chang sedan Bangkok för fiske och shopping. Jag undrar bara. Kan man inte bara åka till sjön med en taxi och köpa allt på plats? Måste man åka med någon arrangör? Vet du om det finns bungalows att hyra i närheten? Deras hemsida verkar gammal och dåligt uppdaterad... Här är en länk ==> http://www.geocities.com/bungsamran/bungsamran.html . Imorgon bär det iväg med Finnair till Bangkok.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av rogga3 Visa inläggSka själv till Bung sam (R)Lan lake om ca tre veckor. Först lite fiske på öarna runt Koh Chang sedan Bangkok för fiske och shopping. Jag undrar bara. Kan man inte bara åka till sjön med en taxi och köpa allt på plats? Måste man åka med någon arrangör? Vet du om det finns bungalows att hyra i närheten? Deras hemsida verkar gammal och dåligt uppdaterad... Här är en länk ==> http://www.geocities.com/bungsamran/bungsamran.html . Imorgon bär det iväg med Finnair till Bangkok.
Kommentera
-
Ok, det låter vettigt
Jag har skickat en intresseanmälan på deras hemsida. Vi åker antagligen dit den 12 mars. Dagarna innan vi ska till sverige igen. Ska bli otroligt spännande att äntligen få prova sjön. Får tacka så mycket för länken, har inte hittat den sidan tidigare fast jag surfat ganska mycket!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av rogga3 Visa inläggJag har skickat en intresseanmälan på deras hemsida. Vi åker antagligen dit den 12 mars. Dagarna innan vi ska till sverige igen. Ska bli otroligt spännande att äntligen få prova sjön. Får tacka så mycket för länken, har inte hittat den sidan tidigare fast jag surfat ganska mycket!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av rogga3 Visa inläggDet verkar inte vara något problem att fixa fisket för dem. Tack än en gång för tipset!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Kommentera