Personal och service ombrod var kannon! Alla var hjälpsamma, och hade samma mål. Att vi skulle vara nöjda, vi fick även vara med och tycka om olika planer för resan under resans gång.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Tre dagar i Phuket
Collapse
X
-
Tack för svaren flötet..
Har nu bokat 9-11 april till Similand.
Dessutom Flyger vi upp och kör Burma Bank 13-15 April.
Har blivit tipsad om ett flugfiske som skall vara kanon..vart eller vad vi skall fiska vet jag inte än, men vihakade på 7-8 April.
Nu ligger vi lågt med fler bokningar, vi tar resten som det kommer.
Vi hörsgoldennafets
Kommentera
-
Fasen va kul, bokade ni thaioneon
Kommentera
-
Flötet
Japp, de gjorde vi.
Vi smörade som fan o hänvisade till dig, som sagt att dom var bäst.
Jag tror att han stod i givakt i andra änden på tråden.
Dessutom skulle han fixa lite specialgrejor till oss.
Jag sa till honom att han får göra ett specialpris i framtiden om man säger att man är medlem på " fiskesnack ".
Han var villig att snacka om det när vi möter honom.
Kan bli nåt fräckt !goldennafets
Kommentera
-
Fasen va trevligt, förmodligen får du träffa Ian som är en av delägarna och guiden ombord. Aly och Don är matroser och sköter krokning m.m. Kaptenen heter bara kapten. Han är oxå schysst. Tänk på att de har inte så mycket "salt" snacks ombord, mest frukt å skit, så om man är sugen på chips m.m. så måste man passa på att köpa iland. Öl måste du oxå ta med dig nån platta. Annars fixar dom resten. Vatten, Cola , frukt, bröd och god mat är i sin ordning.
Deras fiskeerfarenhet är blandad, men absolut inte dålig. Ian kan de flesta dropp offs och undervattenssprickorna. Och matroserna är mycket skickliga med landningen.
Om ni kommer iland på similand Island så förslår jag att ni inte byter ut middagen mot middag på similands då käket PÅ ön är helt kass, det är inget "fel" på maten, men de har absolut inga som helst kryddor. Gigantiska jättemyggor och pissig service. Men det är värt mycket att hoppa iland en stund på kvällen för att kanske ta en öl och se lite folk. Annars gör sig ön bättre på vykort och under vattnet. Inga promenadstråk finns.....eller va fan...similands är en ö grupp...äh, kolla själva.
Sov på flybridge det är svalast.
Glöm inte att äta tonfisken färsk RÅ och iskall, peka på din första skippjack tuna och säg Shashimi.
Hoppas ni får riktigt askul! Ta många bilder och så vill vi se ett nytt mothugg!!!
Kommentera
-
Tack, Flötet för all info....
Ser ut som vi kan träffa fler " Fiskesnack-gubbar " där nere.
Skitkass på det där med o filma o plåta ,men skall göra vårt bästa.
Värmer upp inför Thailandsresan med en specialtripp till Strömshult nu i helgen.
Kör sedan ett Sikpass nästa helg,sedan.....värme,pilsner,fiske och mmmm.
Vi hörsgoldennafets
Kommentera
-
Låter härligt!
Se till att kroka en stor jävel nu, och för guds skull. Tappa den inte!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Kommentera