Nu har det gått ca ett halvår, jag är verkligen sugen på denna firman så om det är någon som har information så skulle jag vara tacksam!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Mete och karp utrustning
Collapse
X
-
www.specimenhunters.se
"Big carp are very seldom caught in winter.. and that also goes for spring, summer and autumn"
-
Ursprungligen postat av SpecimenHunter_RasmusNu har det gått ca ett halvår, jag är verkligen sugen på denna firman så om det är någon som har information så skulle jag vara tacksam!sigpic
Kommentera
-
Mangotsson
Ingen mening med att köpa b märken med obeprövade produkter när det finns bra saker som är etablerade och har några år på marknaden. man vet vad man får. Skulle jag vart en fattig nybörjare hade jag tyckt det var en lysande ide... men nu är problemet inte pengar längre. nu är det snarare att få tag på sakerna som man vill ha och det i tid.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av MangotssonIngen mening med att köpa b märken med obeprövade produkter när det finns bra saker som är etablerade och har några år på marknaden. man vet vad man får. Skulle jag vart en fattig nybörjare hade jag tyckt det var en lysande ide... men nu är problemet inte pengar längre. nu är det snarare att få tag på sakerna som man vill ha och det i tid.sigpic
Kommentera
-
Mangotsson
För att vara ärlig så skiter jag i vad saker kostar till fiske. Jag hittar det jag trivs med vill ha och framför allt inte kan vara utan och så köper jag det. sen om det kostar 1000 kr eller 4000 kr är ovesäntligt. Lägger man mer än 1000 timmar varje år så ska man ha det man vill ha inte det man har råd att ha! Min åsikt bara...
Kommentera
-
Du verkar ha tolkat det som Mangotsson skriver lite fel läs en gång till och du kommer inse att det spelar ingen roll om det kostar 1000kr eller 4000kr så länge han hittar det som han fastnar för som är precis det han är ute efter så köper han det.
Med andra ord hittar man något som känns helt perfekt så är det köp som gäller.
När det handlar om spö och rulle linor krokar bete mäsk kläder osv. så anser jag inte att man ska backa om man väl hittar något som man letat efter länge bara för att det kostar lite mer, detta anser jag är det viktigaste.
Sen skiter jag i om det står fox på min karpsäck eller avkrokningsmatta dessa saker ska bara funka och vara praktiska och smidiga, (ta lite plats vara smidiga att bära lätta att tvätta osv.)
Mvh/Henrik
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 029 visningar
1 gilla
|