Mete och karp utrustning - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mete och karp utrustning

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Nu har det gått ca ett halvår, jag är verkligen sugen på denna firman så om det är någon som har information så skulle jag vara tacksam!
    www.specimenhunters.se
    "Big carp are very seldom caught in winter.. and that also goes for spring, summer and autumn"

Kommentera

Ursprungligen postat av SpecimenHunter_Rasmus
      Nu har det gått ca ett halvår, jag är verkligen sugen på denna firman så om det är någon som har information så skulle jag vara tacksam!
      Tror det är svårt att plocka direkt från grossister. Lättare sagt än gjort? Sedan att driva en firma på bara mete är nog väldigt svårt i Sverige. Men det vore kul om det fungerade och om sakerna höll vad det lovade!
      sigpic

Kommentera

Finns butiken????

Ska köpa ny Bivvy å säng.....skulle va skönt å spara nån krona
        så man kan köpa mera av annan( ) sort.

Ps. smileys ä rolit. ds.

Kommentera

Ingen mening med att köpa b märken med obeprövade produkter när det finns bra saker som är etablerade och har några år på marknaden. man vet vad man får. Skulle jag vart en fattig nybörjare hade jag tyckt det var en lysande ide... men nu är problemet inte pengar längre. nu är det snarare att få tag på sakerna som man vill ha och det i tid.

Kommentera

Ursprungligen postat av Mangotsson
            Ingen mening med att köpa b märken med obeprövade produkter när det finns bra saker som är etablerade och har några år på marknaden. man vet vad man får. Skulle jag vart en fattig nybörjare hade jag tyckt det var en lysande ide... men nu är problemet inte pengar längre. nu är det snarare att få tag på sakerna som man vill ha och det i tid.
            Kan du inte dela med dej lite då. Jag behöver ett Drennan Duo. Skämt åsido, klart man har lite pengar. Men även om du har pengar lägger du hellre 1000kr än 2000kr på ett spö. Men jag förstår precis hur du resonerar.
            sigpic

Kommentera

För att vara ärlig så skiter jag i vad saker kostar till fiske. Jag hittar det jag trivs med vill ha och framför allt inte kan vara utan och så köper jag det. sen om det kostar 1000 kr eller 4000 kr är ovesäntligt. Lägger man mer än 1000 timmar varje år så ska man ha det man vill ha inte det man har råd att ha! Min åsikt bara...

Kommentera

Jaaaa, fast Mangotsson: OM man INTE har 4000... men kanske 1000-1500... ska man stanna hemma o titta på Melodifestivalen istället då? Fox/Drennan osv var säkerligen okända märken "Dag 1" oxo... eller?

Kommentera

Du verkar ha tolkat det som Mangotsson skriver lite fel läs en gång till och du kommer inse att det spelar ingen roll om det kostar 1000kr eller 4000kr så länge han hittar det som han fastnar för som är precis det han är ute efter så köper han det.

Med andra ord hittar man något som känns helt perfekt så är det köp som gäller.

När det handlar om spö och rulle linor krokar bete mäsk kläder osv. så anser jag inte att man ska backa om man väl hittar något som man letat efter länge bara för att det kostar lite mer, detta anser jag är det viktigaste.

Sen skiter jag i om det står fox på min karpsäck eller avkrokningsmatta dessa saker ska bara funka och vara praktiska och smidiga, (ta lite plats vara smidiga att bära lätta att tvätta osv.)

Mvh/Henrik

Kommentera

nej som du kan läsa längre upp så skrev jag att det är ett bra alternativ för dom som inte vill betala. men, huvudsaken är fortfarande inte priset. det är att man är nöjd med det man fiskar med oavsett pris. För min del speciellt beten...

Kommentera

svaret ovan var till inlägget innan anderssons inlägg vi skrev nog fan samtidigt!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      64 svar
                      15 029 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg .art
                      av .art