Vore intressant att höra om ni saknar någon specifik produkt till predatorfisket? Tänker då främst på gädd- och gösfisket. Kan vara allt ifrån specifika spön till beten och diverse tillbehör. Kanske finns det någon produkt som inte tillverkas längre, som fungerade riktigt bra? Eller en produkt som finns utomlands, men inte i svenska butiker? Låt höra
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vilka predatorprylar saknar ni?
Collapse
X
-
Taggar: Ingen
-
Fox metessortiment för predator är svårt att få tag på här i Sverige, det skulle vara trevligt att kunna få tag på till bra priser. På det stora hela har vi så otroligt mycket webbshopar för fiske i Sverige, så jag tror att det är svårt att hitta så många produkter som inte går att få tag på.
-
En grej som är svår att få tag på: Riktigt tjock flätlina!
Min polare har Fireline 0,70 mm som han använder som påknuten tafs vid bland annat lättare spinnfiske efter gädda och det funkar grymt. Inte ens tjock fluorocarbon är lika följsam och flytande i vattnet, och om man bara byter ut den efter ett antal landade gäddor verkar den hålla alldeles utmärkt.
Kommentera
-
Billigare rullar framför allt, sjuk prisskillnad mellan Sverige och USA...
Mer metegrejjer (gärna riktigt biffiga gäddmetespön 3,5-5lb eller nått), snabba spön (SNABB aktion, det ska vara stenhård ryggrad och toppen beror på kastvikten), svenska spön med bättre komponenter (Fuji fästen och ringar, typ bara Savagear som har det här...)
Mer custom spöbyggare hade också varit kul!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Lozz Visa inläggFox metessortiment för predator är svårt att få tag på här i Sverige, det skulle vara trevligt att kunna få tag på till bra priser. På det stora hela har vi så otroligt mycket webbshopar för fiske i Sverige, så jag tror att det är svårt att hitta så många produkter som inte går att få tag på.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Krokodiljägaren Visa inlägghar du kollat metebolaget.se ? tycker dom har helt ok sortiment till vettiga priser
EDIT: Rättade liteSenast ändrad av Lozz; 2012-01-04, 18:36.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Lozz Visa inläggJa då, jag beställer ganska ofta från Metebolaget, och de har helt klart helt OK priser, men de har fortfarande dubbla priser mot om man beställer från England
Det är bara spön som blir lite dyrt att frakta därifrån.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 024 visningar
1 gilla
|