Bästa Fiske-sidan jag har sett! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bästa Fiske-sidan jag har sett!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Bästa Fiske-sidan jag har sett!

Jag är nymedlem här, och jag måste säga att den här sajten är den bästa fiske-sajten jag har sett. Man får applådera för de som har skapat den här sidan, och förstås alla andra som är aktiva här med sina inlägg/rapport/bilder.

Det enda jag saknar här är en länk med artiklar/tips.

Jag och en polare tänker åka till Blekinge den här helgen och fiska Gädda. Jag bor i Helsingborg, och har fiskat bara havfiske på sistone...är sugen på lite gäddfiske. Det är inte så långt till Löddeå, men jag har hört att gäddor hugger inte så mycket där nu.

Så...vi funderar på att åka till Blekinge (Pukavik, Ronneby) där har vi fiskat lite förut och fått några gäddor.
    Jag undrar om någon har nån tips, och om det är någon som vet om det finns någon båt att hyra i de trakterna?!

Jopp sidan är inte dålig direkt Och det ska du nog tacka bergman för
    Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Vet inte vad den heter men campingen inne i Karlskrona har bra båtar att hyra ut.... Förresten är det nån mer än jag som varit på Gäddfestivalen i blekinge?

Kommentera

Jo.... den här sidan är suverän...... det enda som saknas är, som sagt, lite artiklar, tips å dylikt

Kommentera

Är också ny här och kan bara instämma i berömmen.
          Mycket bra sida och intressanta inlägg. Är medlem i en hel del forum (andra ämnen) men här verkar vara betydligt trevligare stämmning än i dom. Det är väl så med oss sportfiskare, vi är snälla mot våra jämlikar
          Får tiden att gå fort på jobbet

Kommentera

Det finns ju artiklar inbakat i en del trådar, vet att både jenk och Push-up har skrivt en utförlig artikel om bulldawgs och ytbeten tror jag det var !?

Kommentera

mm jag tycker att det bordes ge mer frihet att producera mothugget dvs kanske en ny artikel varannan vecka osv...
              Deluxe lures thats my work.

Kommentera

Mothugget byts ut när det kommer in nya! linu_z om du har ett bidrag till mothugget så kontakta Bergman så lägger han in den nästa gång den skall bytas.

Artiklar och tips?

Hela forumet är full med tips i alla fall...

Alban: Det finns en sök-knapp under forumet. Använd den så lär du hitta det du söker. Fast du kanske har hittat den redan!?

Kommentera

mig :P ?

Kommentera

Tips finns hur mycket som helst och de spänner över mer än enbart fiske. Men man måste läsa och komma ihåg vad man läst samt lägga ihop lite själv också. Allt är inte färdigt och serverat.
                    Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                    64 svar
                    15 014 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg .art