Scierra Vs. Geoff Andersson Vs. Goretex - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Scierra Vs. Geoff Andersson Vs. Goretex

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Det börjar luta åt GA, men problemet är att utbudet av fiskegrejor här i umeå är helt värdelöst. Vet inte vart man ska få tag i GA. Har inte lust att köpa grisen i säcken. Man vill ju gärna prova grjorna först.
    Var dock häromdagen och tittade på olika skalplagg på Intersport i Umeå. Hade ganska mycket, men jag vet inte om jag är så förtjust i skalplagg. Det krävs ju nästan att man har minst någontyp av jacka under. Sedan var det riktigt få jackor som hade innerficka. Tror knappas det blir något skalplagg. Däremot funder jag på att köpa Haglöfs byxor "ridge combo pants", ser fina ut. De har dock inget blixtlås längst ner vid benet vilket gör mig aningen besviken. Skulle gärna vilja testa GA´s Urusbyxa, men finns inget ställe här i Umeå som har dem.
    Just nu lutar det åt att det inte blir någon jacka, men vi får se.
    Fortsätt med tipsen

Kommentera

Säger bara GA:s kläder e bäst så det så .............:-)

Kommentera

Om du vill ha bra kvalitet som verklgien håller i ur och skur och som har utformad funktionalitet för sportfiske, så finns det bara ett alternativ, Geoff Anderson!
        Jag har haft så mång aolika plagg genom åren, och ALLTID har ngt fattats i plagget som man vill ha osv.
        Men efter en herrans massa plagg och flera år med hyffsade kläder kom märket Geoff Anderson. Och sedan dess har jag inte vänt blicken åt ngt annat klädesplagg mera, Urusbyxan har allt man önskar, Lång aoch korta jackan är otroligt bra och sköna. Det enda jag kan anmärka på är kardborrelåsningen till bröstfickelocket på korta vadarjackan.
        Om du ska testa Urusbyxan och är normalbygd och runt 180cm så passar Large!
        Egenföretagare: www.aktiviteterstockholm.se och www.tonox.se
        Och såklart på; Sveriges snabbast växande sportfiskesajt www.fisheco.se
        Ni når mig på mejl andreas@aktiviteterstockholm.se

Kommentera

Originally posted by Push-Up
          Om du vill ha bra kvalitet som verklgien håller i ur och skur och som har utformad funktionalitet för sportfiske, så finns det bara ett alternativ, Geoff Anderson!
          Jag har haft så mång aolika plagg genom åren, och ALLTID har ngt fattats i plagget som man vill ha osv.
          Men efter en herrans massa plagg och flera år med hyffsade kläder kom märket Geoff Anderson. Och sedan dess har jag inte vänt blicken åt ngt annat klädesplagg mera, Urusbyxan har allt man önskar, Lång aoch korta jackan är otroligt bra och sköna. Det enda jag kan anmärka på är kardborrelåsningen till bröstfickelocket på korta vadarjackan.
          Om du ska testa Urusbyxan och är normalbygd och runt 180cm så passar Large!
          Använder själv GA och måste rekommendera detta.Har däremot till skillnad från P-U inte några som helst problem med mina kardborre-lås. Antingen är min jacka inte tillräckligt gammal än (2 år) eller så har GA förbättrat karborre-låset

//Stefan
          Du kommer komma ihåg mig för alla gator bär mitt namn.

´til things are brighter, I´m the man in black

Kommentera

O2

Är det ingen här som kör med O2 jacka +O2 byxa, tycker dom verkar mera allround som man kan ha vår , sommar och även höst, beroende på hur mkt. mna vill h på sig under, på vintern får overallen ändå göra sitt jobb.

Urusbyxa + Dozer Orginal verkar mera för tidig vår och senhöst + vinter, Men ni kanske har andra åsikter.

//Markus
            sigpic

Kommentera

Urus + Dozer är mer än så, de är klockrena året om förutom dagtid under den varmaste sommarperioden, men då är ju kortbrallor ändå att föredra. Fast kan dock säga att i högsommar är dem varma att promenera långa sträckor mm, fast det är tycker jag alla byxor som har Gore Tex funktion oavsett märke, dem blir lite av bastuvarning, därför kompletterar jag detta med ett par zip-off byxor den varma tiden.
              Egenföretagare: www.aktiviteterstockholm.se och www.tonox.se
              Och såklart på; Sveriges snabbast växande sportfiskesajt www.fisheco.se
              Ni når mig på mejl andreas@aktiviteterstockholm.se

Kommentera

G A brallorna är lite för varma på sommardagarna, men är kanon resten av året. Jackans foder har jag klippt bort ärmarna på. Sen blev den bra.
                !!!!!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                64 svar
                15 019 visningar
                1 gilla
                Senaste inlägg .art