Ursprungligen postat av mcben
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
TYP-Bluff på tradera
Collapse
X
-
Traderas regler säger att man inte får ta draghjälp av kända märken. Råkade själv ut för det för ett par år sedan, sålde smycken som passade till ett märkesarmband. Skrev som alla andra: "Passar till ***" . Blev anmäld och annonsen plockades bort av Tradera. Fick även en varning om att mitt konto skulle avslutas om det upprepades. Ser dock att det fortfarande förekommer ofta på Tradera.
Vill man bli av med detta får man anmäla annons för annons till tradera. Finns en knapp för det på sidan.
Som kuriosa kan jag nämna att när jag annonserade ut ett par rullar flätlina på Blocket förra året avslutade jag nåt i stil med: Köp tryggt av en säljare med högsta rating på Tradera. den annonsen försvann illa kvickt, men jag fick tillbaks annonskostnaden. Fick inte nämna Traderas namn på Blocket...
Kommentera
-
http://www.tradera.com/finding.mvc/i...whizz&catid=-1
Vill bara varna för dessa SWIM WHIZZ kopior, som säljaren saluför som Swim Whizz.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Kimmen Visa inläggVarför tar ni inte kontakt med Tradera för att klargöra problemet/problemen och se om dem har någon lösning på det hela?
---------------
Hej
Jättebra att du hör av dig.
Jag förstår absolut vad du menar och det låter som en bra funktion.
Jag kommer nu göra så att jag tar detta vidare för att se ifall det finns någon möjlighet att få detta till verklighet i framtiden.
Som du säkert förstår så kan jag inte lova någonting, men jag ska absolut försöka.
Ha en riktigt trevlig helg!
---------
Det jag föreslog var att göra sökningen lite som den sökningen som Google har, dvs att man kan använda minuset "-" för att ta bort de orden/annonserna som ska inte förekomma i resultatet efter sökningen är klar.
Häls /T
Kommentera
-
Har köpt hans "typ buster" och jaa, dom är skit... Fick även hans hemsida där han säljer allt detta. Men har tyvärr glömt av den :/Kolla in bloggen vettja!! http://teamgalgrepp.wordpress.com/
Kommentera
-
hemsidan är http://www.rodebysportfiske.se/. Men jag kan inte förstå varför folk blir så förbannade och säger att han försöker sälja kopior. Det står ju klart och tydligt "TYP Buster Jerkwobbler" och de har inte ens samma form så enligt mig så går det inte missta dessa för buster jerks. Tror man det så läser och tittar man väldigt dåligt och får enligt mig skylla sig själv.
Angående kvaliteten så får man ju vad man betalar för (oftast). Jag har några stycken och jag tycker att de är helt ok för 30kr, de jag har har jag limmat med epoxi runt öglor och det har fungerat bra för mig (en har spruckit på "magen" och började ta in vatten men det var bara att låta det torka ur och smeta på epoxi så funkar den bra igen, man får som sagt vad man betalar för). Gäddorna verkar i alla fall gilla dem och det är väl det som är det viktiga?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Silurus Visa inläggDessa "TYP"-drag säljs och har sålts av flera större företag, bla Polarvargen som säljer den under namnet Pike II, Berras som sålde den under namnet Wicked Roy (de insåg snabbt att betet var inget att ha), Stoxdal som säljer den under namnet Roxy etc etc.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 140 visningar
1 gilla
|