Ursprungligen postat av Numse
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ny haspelrulle för kustfiske/öring samt insjö, förslag?
Collapse
X
-
Fick min Shaminao Rarenium och fy satan vilken rulle! jag blev riktigt nöjd Jag har inte provat den ännu men den känns helt underbar
Men jag har en fråga!
Där kom med en liten påse med 4 st svarta brickor och så står det så här "Please use the enclosed adjustment washers in order to create the "winding shape" you prefer. Complete details for installing these washers and creating different "winding shapes" are included in the instruction manual."
Skulle någon kunna förklara? jag hittar inget om det i manualen så jag har inte ens en clue hur man ska göra!
Kommentera
-
Ah, jag ändrade min beställning i fredags. Såg ett test av haspelrullar som någon postade på fiskesnack där Rarenium fick högsta betyg, och eftersom de sålde ut Rarenium extra billigt i Tyskland så skickade jag iväg ett mail till butiken och hann ändra ordern innan de skickat. Så snart kommer min Rarenium också kul att höra att den är så bra som det verkar.
Och självklart är jag också mkt intresserad av att få svar på din fråga Jawny.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Swe#kipp Visa inläggDu sätter dom på spolaxeln så du höjer spolen lite, på mina stradicar går det även att ta några om man vill, jag har dock nöjt med dom som dom är
Kommentera
-
Gaaaaah, damn you all! Skulle ju inte köpa nå mer fiskegrejer för denna lön då jag redan köpt alldeles för mycket sen den 25e. Men vafan jag måste byta ut min undermåliga Okuma och Rareniumen verkar ju riktigt sweet. Hoppas man har tur och får den innan helgen men det vettefanTeam Skatbo - Följ gärna vårat (oftast misslyckade) fiske på vår blogg!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jawny Visa inläggAha okej men vad gör det för nytta?Team Skatbo - Följ gärna vårat (oftast misslyckade) fiske på vår blogg!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av TriNitro Visa inläggGaaaaah, damn you all! Skulle ju inte köpa nå mer fiskegrejer för denna lön då jag redan köpt alldeles för mycket sen den 25e. Men vafan jag måste byta ut min undermåliga Okuma och Rareniumen verkar ju riktigt sweet. Hoppas man har tur och får den innan helgen men det vettefan
Helt underbar vikt på den!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Numse Visa inläggAh, jag ändrade min beställning i fredags. Såg ett test av haspelrullar som någon postade på fiskesnack där Rarenium fick högsta betyg, och eftersom de sålde ut Rarenium extra billigt i Tyskland så skickade jag iväg ett mail till butiken och hann ändra ordern innan de skickat. Så snart kommer min Rarenium också kul att höra att den är så bra som det verkar.
Och självklart är jag också mkt intresserad av att få svar på din fråga Jawny.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 014 visningar
1 gilla
|