nybörjare "fnys" - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

nybörjare "fnys"

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• nybörjare "fnys"

Fick ett pm imorse där personen hade varit inne och kollat mitt "rekord" och visst det är ingen gammelgädda på 10kg + man har fått,då jag har fiskat sen barnsben men fått nytt liv i mitt fiskeintresse nu så blir man kallad för nybörjare bara för man fått upp smågäddor"VAD I !"#¤#¤&%"ETE" VARFÖR?? och sen visst man står på land och fiskar då man inte har pengar att skaffa båt och givetvis om man haft råd hade man skaffat båt...
    sigpic

Varför ens bry sig?

Kommentera

Så jä*la tramsigt!!

Men tyvärr finns såna människor överallt..
      A thing is right when it tends to preserve the integrity, stability, and beauty of the biotic community. It is wrong when it tends otherwise. - Aldo Leopold

Kommentera

kan någon säga hur man gör ett inlägg? skulle vara väldikt tacksamm är själv 11 är men har rekordet på en gädda på 1,5 kg har även en regnbåge på 1,4

snälla kan nån svara

Kommentera

Ursprungligen postat av rocknroll Visa inlägg
          Fick ett pm imorse där personen hade varit inne och kollat mitt "rekord" och visst det är ingen gammelgädda på 10kg + man har fått,då jag har fiskat sen barnsben men fått nytt liv i mitt fiskeintresse nu så blir man kallad för nybörjare bara för man fått upp smågäddor"VAD I !"#¤#¤&%"ETE" VARFÖR?? och sen visst man står på land och fiskar då man inte har pengar att skaffa båt och givetvis om man haft råd hade man skaffat båt...
          Fattar ingenting, vart finns dessa inlägg där du skrivit något rekord?
          Vad jag kan se har du ju inte ens fyllt i något i rekordfältet. Du kanske har tagit bort det nu i efterhand iofs. Om du får/läser meddelanden som du finner stötande så anmäler du bara inlägget med den lilla ikonen som ser ut som en uppochnedvänd väjningsplikt med ett utropstecken på. Då ser vi moderatorer inlägget och kan kolla på vad det handlar om.

Kommentera

Fick du ett PM där det stod att du var nybörjare eller vadå? Försökte personen i fråga ge dig tips för hur du ska få större fisk eller fick du bara ett PM där det stod "HAHA du är nybörjare" typ...? Om du fick tips så är det ju bara att tacka och ta emot, och om det bara var ett "haha du är nybörjare" PM så är det väl inget att bry sig om?

Kommentera

Intressant iaktagelse av den där figuren som skrev till dig.

Så större Gäddor hugger bara på erfarna fiskares beten då? Det har ingenting att göra med tur och resurser ( båt t.ex.) också hmm?
              What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Ursprungligen postat av Jock Scott Visa inlägg

Så större Gäddor hugger bara på erfarna fiskares beten då? Det har ingenting att göra med tur och resurser ( båt t.ex.) också hmm?
                Självklart så har det ju att göra med tur och resurser. Men även erfarenhet och vatten, att veta hur och var man ska fiska (det är därför jag bara får småfisk, hehe)

Kommentera

Ursprungligen postat av Mabo Visa inlägg
                  Varför ens bry sig?
                  Nej det har du rätt i egentligen=)
                  sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Jock Scott Visa inlägg

hahaha ja visst var det:P japp fiskarna vet precis vem som är proffsfiskare vet du väl
                    sigpic

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                    64 svar
                    15 181 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg .art