Tjenare jag får ursäkta om denna tråd varit uppe förut men när båten och givaren till ekolodet är uppe på land så vissar att det finns fisk men så är det kanske men om jag sätter handen imot så är det samma sak man tycker ju att den inte ska visa något alls då. men då tänkte jag om det kan ha med vattnet att göra att givaren behöver vatten för att den ska fungera som den ska. väldigt tacksam för svar Mvh AmbeXx
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ekolod uppe ur vattnet!
Collapse
X
-
Ekolod uppe ur vattnet!
Min blogg Min youtube channel Fiske+Båtar=LivetTaggar: Ingen
-
INgen som kan hjälpa mig
?
Min blogg Min youtube channel Fiske+Båtar=Livet
-
Ska den inte ligga i vattnet när man sätter i gång denUrsprungligen postat av Falken Visa inläggVad jag har hört ska man inte köra igång ekolodet med givaren ikopplad när den inte ligger i vatten?
?
Min blogg Min youtube channel Fiske+Båtar=Livet
Kommentera
-
Det står inget om demoläge hur hittar man det jag sätter bara på den och sen visar den att det finns fisk i garaget alltså uppe på land xDMin blogg Min youtube channel Fiske+Båtar=Livet
Kommentera
-
Du kan förstöra givaren om du kör den på land så du vet.Team Poseidons hemsida www.teamposeidon.se
Kommentera
-
Bara ett försäljningknep att man inte får köra den när den inte är i vattnet.. Detta för att man inte ska kunna kontrollera om den funkar/inte funkar som den ska.
Ekolod är bara massa onödig utrustning som egentligen inte alls fungerar!
jäkligt fishy sånt där!
Kommentera
-
Jag håller med dig det var så att jag fick det här ekolodet av en kille för två år sedan men jag tror inte heller det fungerar så bra för om man funderar det visar att det finns fiskar upp i luften i garaget det känns väldigt konstigt tycker jag :PUrsprungligen postat av larante Visa inläggBara ett försäljningknep att man inte får köra den när den inte är i vattnet.. Detta för att man inte ska kunna kontrollera om den funkar/inte funkar som den ska.
Ekolod är bara massa onödig utrustning som egentligen inte alls fungerar!
jäkligt fishy sånt där!Min blogg Min youtube channel Fiske+Båtar=Livet
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
2025-03-23, 20:34 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Maldini, 2010-08-30, 09:41
|
7 svar
1 532 visningar