Tråkigt tyvärr.... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tråkigt tyvärr....

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Tråkigt tyvärr....

Jag är relativt ny på detta forum, och jag har läst igenom ganska många subject och poster och måste säga att det dyker upp en del ämnen som jag tycker blir lite väl uttjatat..
    C&R:
    Det är väl sunt förnuft som gäller? Jag håller med att man skall släppa tillbaka den fisk man ej skall äta, men dessa C&R fanatiker som finns här predikar och tvingar på en sina åsikter, och tycker man inte som dom, går det nästan till personangrepp,
    TRÅKIGT! Precis lika lite som jag klagar/hånar/"flamar" folk som alltid kör C&R, dvs ingenting alls! kan ni fanatiker visa oss dödliga fiskare samma vördnad!
    Det handlar om respekt för varandra....

Avundsjuka:
    Jag tycker det är skitroligt rent ut sagt att kika på folks bilder dom lägger upp, fina fiskar, vyer osv ..
    Men snälla, sluta att vara avundsjuka och alltid kritisera/ifrågasätta fångstmetoden och vikten..
    Fiske skall vara kul, samt att vara på denna sajt!!

Som sagt. detta gäller inte alla tack och lov, utan endast ett fåtal som jag har upplevt, dom som känner sig skyldiga, skärp er!

Annars tackar jag för en mycket bra hemsida!

/
    W

En sån här sida blir vad vi själva gör den till.
    Själv är jag inte mycket för att kolla bilder om de inte är instruktiva men de som vill visa vad de fått får naturligtvis göra det. Jag kan ju kolla på annat under tiden.
    Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Wildcard; Kan du ge ett konkret exempel från någon av trådarna på vad du menar? Jag har läst mycket av det som skrivs här och jag kan inte påminna mig att det varit speciellt mycket av den typen av "militant C&R" som du avser.
      Däremot vet jag att det förekommit konstiga kommentarer i fotoalbumet. Som sagt, var hittar jag de inlägg där någon tvingar på andra skribenter C&R och kommer med personangrepp?

Kommentera

Hur orkar du då själv ta upp det om c&r själv då?
        Egenföretagare: www.aktiviteterstockholm.se och www.tonox.se
        Och såklart på; Sveriges snabbast växande sportfiskesajt www.fisheco.se
        Ni når mig på mejl andreas@aktiviteterstockholm.se

Kommentera

Wildcard; Vi har haft betydligt fler inlägg av folk som beklagar sig över det du beklagar dig över. Uttjatat?
          BJ@

Kommentera

jag tror att modet att millitant förespråka eller att kritisera c&r har avtagit något, håller med dig det var en tid då nästan alla foruminlägg handlade om att antingen benhårt försvara eller att benhårt kritisera c&r, jag var själv en av dom som ganska ofta kritiserade dom som försvarade måste jag nog erkänna , men du vet sånt tröttnar man ju på i lägnden, så numera skiter jag faktiskt i hur folk resonerar i den fågan, så länge inte nån hånar nån annan för sin åsikt i frågan
            Jag känner inte hälften av er, hälften så väl som jag skulle vilja ... färre än hälften av er tycker jag hälften så bra om som ni förtjärnar!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
            64 svar
            15 248 visningar
            1 gilla
            Senaste inlägg .art
            av .art