Hjälp till att göra framtidens fiskefilmer bättre! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp till att göra framtidens fiskefilmer bättre!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Hjälp till att göra framtidens fiskefilmer bättre!

Hejsan alla FiskeSnackanvändare, jag heter Fredrik Lindh och läser Media och Kommunikation på Karlstad Universitet.

Jag ska i mitt C-projekt försöka få fram receptet för hur en riktigt bra fiskefilm kan se ut, och skulle nu behöva Er hjälp. Jag skulle vara otroligt tacksam om Du ville ta dig tid att fylla i enkäten som länken nedan går till. Dina åsikter är viktiga för undersökningen!

Syftet med enkätundersökningen är att försöka ta reda på hur ett sportfiskeintresse kan se ut, och vilken roll sportfiskefilmer spelar i det intresset. Vad är bra med sportfiskefilm, vad kan göras bättre?

Målgruppen vi undersöker är sportfiskeintresserade svenskar i åldrarna 18-35 år, och Du som hjälper mig att fylla i enkäten förblir helt anonym.

Enkäten hittar du >> här <<

Tack för att du hjälper till att göra framtidens fiskefilmer bättre!

/
    Mvh
    Fredrik Lindh - Karlstad Universitet

Påminnelse

Det är nu lite under en vecka kvar innan vår studie kommer att avslutas för att analyseras, vi är väldigt tacksamma för dom svaren vi redan har fått men vi behöver mer för att göra en så ordentlig analys som möjligt. Så ifall du inte har svarat vänligen fyll i enkäten och hjälp oss att förbättra framtidens Sportfiskefilm.

Kommentera

Synd att ni har begränsat åldern till 18-35 år, varför har ni inte ett större spann?

Kommentera

Ursprungligen postat av grilja Visa inlägg
        Synd att ni har begränsat åldern till 18-35 år, varför har ni inte ett större spann?
        Målgruppen är den som vår beställare använder för sin kommunikation, så tyvärr har vi inte ett större spann på målgruppen än det angivna.

Kommentera

Det är nu bara några dagar kvar innan vår undersökning kommer att avslutas för att analyseras, ifall du inte har fyllt i enkäten så vänligen gör det nu för att vi ska få höra just Din åsikt om hur vi kan göra framtidens sportfiskefilmer bättre.

Vi tackar dom som redan har svarat på enkäten för alla dom bra tipsen som har kommit in.

Kommentera

Undersökningen är nu avslutad, vi tackar alla som har varit med och svarat på enkäten och bidragit till att vi kan göra fiskefilmer bättre.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
            64 svar
            15 181 visningar
            1 gilla
            Senaste inlägg .art
            av .art