Ursprungligen postat av odevetu
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Anses TÖNTIGT att fiska?!
Collapse
X
-
Hives, Hellacopters och Backyard Babies ÄR töntiga.... popsnören...
Däremot så är Cato Bekkevold från Enslaved en riktig hårding till fiskare...
Slut på tramsandet, fiske är helt enkelt något av det hårdaste man kan pyssla med, de så kallade tuffingarna du nämnde skulle börja lipa om de blev utsatta för det man utsätter sig själv för under en säsobngs intensivt fiskande...
Kommentera
-
Det är inte töntigt att físka.
ta en big bandit kasta den i skallen gör ett bra motryckså ska vi se hur kaxiga dom e efter de! Stå på dig lite, men som sagt mobbare är inte smarta människor, må ofta dåligt komplex för flera saker, måste få bekräftelse!
Det mobbare vill är att du ska skämmas, må dåligt, bli kränkt så det bästa du kan gör är att typ rycka på axlarna å säga "och" fatt slutar du bry dig om dem kommer dom sluta bry sig om dig!
Kommentera
-
annars kan du ju alltid göra som han http://www.youtube.com/watch?v=DLBo1JmL96c nä men gör som föregående talare så ska de gå fint //mvh jens
Kommentera
-
Denna tråd får en att tänka på när man själv var mindre och gick högstadiet ^^
Bästa fiskepolaren var farsgubben eftersom ingen annan var intresserad men ingen som antydde något om att det var nördigt.
Nu än idag så är bästa fiskepolaren fortfarande farsgubben och vi åker iväg mycket till fjällen här uppe i norrbotten och bättre plats finns inte, enda man hör är ljudet av älven och brasan som brinner och kaffet kokas upp!
Fisket är mer än en hobby, det är fridfullt, det är bästa semestern jag kan ha, rensar kropp och själ, och en riktigt bra motion när man åker iväg till fjällen, för det är rätt långa sträckor att gå i fjällen och finns inga "vägar" att gå efter utan man får allt ta sig fram på bästa sätt i detta väglösa land.
Försök hitta några fiskepolare nära dig här på FS så lär du ha en mycket roligare erfarenhet av fisket.
Kommentera
-
haha, ja är den som baxar, röker o allt möjligt duvet, sportfiske är också det bästa ja vet.. när nån hackar på dig ska du ge dom box bara, tryck nåt vasst mot halsen på dom bara o skräm skiten ur dom, säg att dom ska ge dig pengar med, så går det till på vår skola iaf, ingen hackar på mig
Kommentera
-
Vad är det fö tips ni ger killen? Tänk efter före.
Blir man slagen så kan man slå tillbaka och har all rätt att försvara sig.
Men att dra en trekrok i skallen på någon eller leka wrestligstjärna för att man blir retad är lite "out of proportion". Våld är faktiskt inte svaret på allt.sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jagärenflugfiskare Visa inlägghaha, ja är den som baxar, röker o allt möjligt duvet, sportfiske är också det bästa ja vet.. när nån hackar på dig ska du ge dom box bara, tryck nåt vasst mot halsen på dom bara o skräm skiten ur dom, säg att dom ska ge dig pengar med, så går det till på vår skola iaf, ingen hackar på mig
Hahahaha årets fiskegangster
Kommentera
-
högstadiet är en rolig tid (när man kollar tillbaka). Allt handlar om respekt/status. Jag hade aldrig några problem med fiske intresset för det var inte så stort men där i mot så dansade jag. Och är fiske töntigt kan du ju bara gissa hur töntigt och bögit det är att dansa.. Tills man berättar för dom här häftiga killarna att dom snyggaste tjejerna på skolan byter om med dig och står upp ställda på rad i handduk/ underkläder när du kommer ut från duschen problemet löst. Jag är inte den första med att säga det men står du för din hobby så är det inte lika roligt att mobbas. Jag tror tjejerna blir mer impade av en ny grillad abborre även om dom måste äta med händerna än donken!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
-
Tjena! Kan nån som är vass på ekolod beskriva lite i detalj vad man ser på denna ekolodsbild?
...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-04, 20:12 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
14 965 visningar
1 gilla