Anses TÖNTIGT att fiska?! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Anses TÖNTIGT att fiska?!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Sommar Visa inlägg
    Tänker också på det, de kommer inte få det lätt i framtiden med dåliga betyg.

Skötte inte läxor och prov så bra i 7an, men har gått från 7 G och 4 IG till 6 VG 1 MVG och 4 G.
    Hej!

Hade inte speciellt bra betyg i 7:an fick något bättre betyg i 8:an och 9:an... Skärpte mig ytterligare en ening i gymnasiet... Nu är jag Civilingenjör!

Plugga och fiska på så kommer det gå bra för dig!
    Där alla tänker lika tänker ingen särskilt mycket!

Kommentera

Jag har fått många gliringar för mitt fiske genom åren, men har aldrig tagit illa vid mig. Jag är och har alltid varit otroligt stolt och tacksam för att jag har min hobby. Fest och dumheter höll jag väl (och håller jag väl fortfarande till viss del) också på med, men fisket har alltid gått först. Vi som fiskar får uppleva så otroligt mycket mer än dem som aldrig kommer ut ur stan. Det är vi som är vinnarna och dem som inte förstår oss som är förlorarna

Kommentera

Tänker också på det, de kommer inte få det lätt i framtiden med dåliga betyg.

Skötte inte läxor och prov så bra i 7an, men har gått från 7 G och 4 IG till 6 VG 1 MVG och 4 G.
        se där vem är de då som är töntarna nä men det är bara gilla läget var den du är å fiska mera å sköt skolan //mvh jens

Kommentera

Ursprungligen postat av patricskoog Visa inlägg
          Jag har fått många gliringar för mitt fiske genom åren, men har aldrig tagit illa vid mig. Jag är och har alltid varit otroligt stolt och tacksam för att jag har min hobby. Fest och dumheter höll jag väl (och håller jag väl fortfarande till viss del) också på med, men fisket har alltid gått först. Vi som fiskar får uppleva så otroligt mycket mer än dem som aldrig kommer ut ur stan. Det är vi som är vinnarna och dem som inte förstår oss som är förlorarna
          Presis de ä dom som är .......

Kommentera

Riktiga män och kvinnor fiskar! Låtsas macho figurer, hänger i gathörnen och lyssnar på rap och önskar / låtsas att de var / är lika tuffa som ghetto pojkarna från USA. De har ett attityd problem och letar efter en identitet. Släpa ut de där som mobbar dig i busken långt från avgaser, Mc Donalds och el belysning så ska du se! Redan första natten är de skraja och längtar hem till mamma. Medans "tönten" slumrar tryggt i sovsäcken utan att vara rädd för att bli uppäten av vargar eller tömd av vampyrer.

Du har ett sunt intresse som ger dig justa upplevelser. Det har inte de som hånar dig.
            Senast ändrad av Jock Scott; 2011-04-12, 18:38.
            What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Tråkigt att det är så. Men det är samtidigt fel att säga att det är coolare att fiska än att spela datorspel ELLERnågot annat för den delen..
              Folk borde skita i vad andra gör och sköta sig själva,.. bara man älskar vad man nu gör så är det bra Så fortsätt med det och skit i alla andra som säger annorlunda

SNART PREMIÄR FISKE YEY

Kommentera

Hej! I min skola så anses det töntigt att hålla på med fiske. Det är gubbigt, äckligt och bara nördar håller på med fiske!

Själv händer det att jag blir retad och trakasserad för mitt främsta intresse.

Vad tror ni det beror på?

Känns jävla skumt att det är så.

MVH
                Tjena jag går också i 9an men jag blir inte retad så mycket för att jag är intresserad av jakt och fiske. men däremot så är händer det att folk frågar hur jag "orkar" hålla på. Då förklarar jag att jag tycker det är roligt men då säger vissa att det är mycket bättre att "supa skallen av sig". märkligt att det bara är dom med ig i alla ämnen som säger så

Kommentera

Ursprungligen postat av Fiske token Visa inlägg
                  Tjena jag går också i 9an men jag blir inte retad så mycket för att jag är intresserad av jakt och fiske. men däremot så är händer det att folk frågar hur jag "orkar" hålla på. Då förklarar jag att jag tycker det är roligt men då säger vissa att det är mycket bättre att "supa skallen av sig". märkligt att det bara är dom med ig i alla ämnen som säger så
                  Mycket märkligt!

Kommentera

Man måste först bli pro i gäddviken för att riktigt lyckas i lårviken, hälsa mobbarna det! Lär täppa igen käften på vissa.
                    Senast ändrad av Muskytracker; 2011-04-12, 19:08.

Kommentera

Töntigt? Det är väl bra att man har ett intresse, sen att de flesta som tycker fiske är "töntigt" eller "tråkigt" aldrig har fiskat kanske bidrar till deras åsikter... Du kan ju påpeka för dessa människor att öl, rökning och fiske faktiskt går att kombinera, och, vem vet, det kanske blir deras nya kall här i livet.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      64 svar
                      14 965 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg .art
                      av .art