Jag vill se fiskar!!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jag vill se fiskar!!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jag avskyr att se beten om det inte är hemmagjorda, trailers och båtbyggen samt keffa halv trasiga båtrenoverings projekt spyr jag på.
    FETA FIRRAR GILLAR JAG, småfirrar vill jag heller inte se om det inte är från små killar Fredom of Speach

För övrigt är Snabelköse en riktigt brunstig herre med mörka kroppsdelar som lockar tjejer i alla ålderar till 6.
    sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Snabelköse Visa inlägg
      Alla ni som har köpt buster, zalt och andra fabriksbeten. Jag förstår att det är kul, men ni kan väl visa dom för mamma eller pappa eller någon annan som faktiskt bryr sig. Vi andra har redan sett alla dessa beten i butikerna och det räcker för oss. Det man vill se i fotoalbumet är stora fiskar och inte en båttrailer och 4 nya beten!

Mvh Snabelköse
      Hej Snabelköse;

För att uppmärksamma din önskan om att få se fiskar kan du klicka på bilden här sedan på pilarna varvet runt och bläddra bland bilderna och kanske hitta några Gäddor som du gärna skulle ha i ditt eget fotoalbum http://www.trumman.com/fisketips.htm.

Vill du se Laxar i Megaformat kan du klicka på på den här sidan och bläddra dig upp och ner http://www.trumman.com/nk/nk_laxresultat.htm .

Go for the Big Ones!

Old Firehand

Kommentera

De bästa bilderna som alltid bort ligga i förstasidan på fotoalbumet är självklart de bilder som har själ, där fångstmannen gör något udda med sin fångst som till exempel pussa sin fångade gädda eller där ett gäng står och dansar ritualdans kring en handfångad bebiskarp.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
        64 svar
        15 112 visningar
        1 gilla
        Senaste inlägg .art
        av .art