Jo men skulle de va total yttrandefrihet skulle man kunna lägga upp könsorgan också så länge det har med fiske och göra, men det får man inte då set anses stötande och onödigt.... Det är ingen som ens tänker på att ta upp för diskution för att det är så självklart, men jag personligen kollar hellre på det än 3 buster jerks och en salmo slider.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Jag vill se fiskar!!!
Collapse
X
-
Senast ändrad av nattfiskarn; 2011-04-13, 16:29.Flytovarall + Tunnelbana = sitta själv = Sjukt skönt!
-
Jag tycker att det är kul med hemmagjorda beten och det är vad jag tycker är vettigt att se i kategorin utrustning. Fånga fiskar och lägg upp dom istället för busters, jiggar och båttrailers. Ingen är intresserad. Ni vet själva att enda anledningen till att ni klagar på tråden är att ni känner er träffade och behöver försvara er
Kommentera
-
Jag tycker att en bra komprimiss skulle vara om det går ändra så att bara fiskbilder visas under senaste bilderna i fotoalbumet. Vill man kolla på andras utrustning så klicka på den kategorin. Det skulle nog kunna höja standarden då man kanske inte vill lägga upp en usel fiskbild bredvid en fin gädda jämfört med om den hamnar mellan massa utrustningsbilder.[FONT=Verdana][/FONT]
Kommentera
-
Ursprungligen postat av småfiskaren Visa inläggJag håller helt med jörgen. Finns något som kallas yttrandefrihet!
Vill ni inte kolla så skit i det och fånga era stora fiskar själv för där finns dem som är interesserade av trailrar, båtar, beten, spön, rullar och annat också. Har man problem med att där är lite fisk så fiska och lägg ut era egna fångster! Fotoalbumet är till för allt och alla som har foton relaterade till utrustning också--AXL, DUFF, SLASH, STEVEN, IZZY-- IN MEMORY OF GUNS N' ROSES!
Kommentera
-
Majakovskij skriver precis samma sak som jag tycker.
Det finns redan nu några kategorier som inte kommer upp när man går in i fotoalbumet och det borde vara enkelt att ordna.
Vill man då se de senast upplagda wobblers som någon köpt/tillverkat så kan man välja det. Ingen "fri vilja" eller "yttrandefrihet" som straffats på det sättet och folk kan fortfarande lägga upp bilder på sina nyinköpte Zalt/NilsMaster eller bass-spinnare utan att fotoalbumet blir infekterat av hela sidor med drag av olika slag.
Och sen undrar man ju vad problemet är hos dem som tar illa upp direkt då någon skriver en tråd med förslag om bättringar.Senast ändrad av tintin_jkpg; 2011-04-13, 18:29.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Majakovskij Visa inläggJag tycker att en bra komprimiss skulle vara om det går ändra så att bara fiskbilder visas under senaste bilderna i fotoalbumet. Vill man kolla på andras utrustning så klicka på den kategorin. Det skulle nog kunna höja standarden då man kanske inte vill lägga upp en usel fiskbild bredvid en fin gädda jämfört med om den hamnar mellan massa utrustningsbilder.
Skulle vara en mycket bra ide på något sätt, men utrustning kan vara superkul att kika på, t.ex. Wreckbenders spön eller Mangeboys beten osv. men inte Atom och Buster Jerk o.s.vsigpic
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inläggSkulle vara en mycket bra ide på något sätt, men utrustning kan vara superkul att kika på, t.ex. Wreckbenders spön eller Mangeboys beten osv. men inte Atom och Buster Jerk o.s.vFlytovarall + Tunnelbana = sitta själv = Sjukt skönt!
Kommentera
-
Bästa vore nog om man kunde bocka i själv vilka kategorier man vill titta på och att dessa sparas i profilen. Då borde alla bli nöjda.
Kan väl inte vara så svårt med dagens teknik.
Kommentera
-
Saken är väl den att det redan är kategoriserat? Problemet är att ett fåtal här anser att deras åsikter om vad som bör visas är viktigare en andras. Vad är det som säger att fotoalbumet är till för just bilder på era fångster? Personligen ser jag hellre bilder på justa beten och utrustning än ytterligare en sunkig 3-kilossnipa.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 140 visningar
1 gilla
|