En rutten dag - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

En rutten dag

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• En rutten dag

Idag hade jag en rutten dag, jag fiskade fokuserat i minst 5 timmar, fick inte en enda fisk plus att jag tappade min mobiltelefon i vattnet och cyklade en onödigt lång sträcka till ett annat ställe för att där upptäcka att isen inte släppt.
    Cyklade tillbaka till ett annat ställe där jag var hundra procent säker att det är öppet vatten.

Då såg jag något riktigt äckligt och som gör att jag nu inte kan sova, något hade kapat huvudet av en skarv, hängt upp det på en gren och sedan kört in pinnar och skurit och kroppen såg helt rutten ut.
    Dessutom såg jag konstiga slemmiga fläckar på fågeln, såg lite ut som sperma om jag ska vara ärlig.
    Vad är det för sjuka personer som huserar i järfällatrakterna ?

Ursprungligen postat av Aborrjägaren Visa inlägg
    Idag hade jag en rutten dag, jag fiskade fokuserat i minst 5 timmar, fick inte en enda fisk plus att jag tappade min mobiltelefon i vattnet och cyklade en onödigt lång sträcka till ett annat ställe för att där upptäcka att isen inte släppt.
    Cyklade tillbaka till ett annat ställe där jag var hundra procent säker att det är öppet vatten.

Då såg jag något riktigt äckligt och som gör att jag nu inte kan sova, något hade kapat huvudet av en skarv, hängt upp det på en gren och sedan kört in pinnar och skurit och kroppen såg helt rutten ut.
    Dessutom såg jag konstiga slemmiga fläckar på fågeln, såg lite ut som sperma om jag ska vara ärlig.
    Vad är det för sjuka personer som huserar i järfällatrakterna ?
    Ja du, verkar ju ha varit en spännande dag, som tur är kommer det bra dagar också!

Vad gäller fågeln, pust... Sista idioten är inte född än!?
    Där alla tänker lika tänker ingen särskilt mycket!

Kommentera

Ursprungligen postat av Grävlingen Visa inlägg
      Ja du, verkar ju ha varit en spännande dag, som tur är kommer det bra dagar också!

Vad gäller fågeln, pust... Sista idioten är inte född än!?
      Det var det absolut, ingen fisk men fint väder och lite benmuskler skadar inte hehe :P...
      Undrar bara vad det är för sjuk jävel som besudlar en fågel på det sättet.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
      64 svar
      15 021 visningar
      1 gilla
      Senaste inlägg .art
      av .art