tjeenare alla storfiskare! jag har en fråga, det brukar oftast vara så att gösen simmar upp mot lite grundare vatten under maj -juni/juli. Finns det någon möjlighet att dom redan är uppe nu i april och lägger sina rom?
dom hugger väll bäst när dom lägger sina rom eftersom dom försvarar sitt revir, sedan har jag hört att de hugger även från januari tills vidare för att dom är hungriga. Rätta mig gärna om jag har fel
dom hugger väll bäst när dom lägger sina rom eftersom dom försvarar sitt revir, sedan har jag hört att de hugger även från januari tills vidare för att dom är hungriga. Rätta mig gärna om jag har fel
! Men förbudet på asp respekterar jag och fler borde respektera. Oftast är det folk med invandring som inte följer detta. Men man kan egentligen inte skylla på dem, eftersom många har svårt för att läsa sen också är dom inte inne på den breddgraden som alla riktiga sportfiskare dvs dom sitter ex inte framfördatan och hänger här på fiskesnack därför är dom lite glest informerade. (inget menat mot immigranter, är själv från Bosnien)
Kommentera