Jag vann en auktion på Tradera och säljare gjorde inget fel alls.
Idag fick jag hans isoleringstejpade kuvert med rätt porto på.
Kuvertet låg i en plastfick med ett A4:a brev från Posten ala standardtext.
Vi ber om ursäkt för att vi orsakat din försändelse skada och kontakta vår kundtjänst vid frågor var kärnvärdet i texten. Kuvertet i sig såg ut som om ngn stoppad ner det i en regnpöl och sen låtit hunden gå lös på det. Enligt Posten är det deras fel, men efter kontakt med Posten så förklarade de att det inte ger någon ersättning på brev/paket som går som "A-post". Så hon kunde bara be om ursäkt för att min Baitfish jerkwobbler blev "sandblästrad" och totalförstörd på ena sidan.
Kontenta, säljer du drag, packa med ett varv wellpapp eller tejpa hushållspapper runt draget motsvarande.
Posten suger hästb*lle!
Just ja, måste få ur mig att kundtjänst på Posten låter även hälsa att de har 6miljoner försändelser per dag, självklart skulle jag då förstå att endel brev/paket försvinner och att endel förstörs. Men ingen ersättning kan de erbjuda. Jaja, nu har min ilska lättat lite. Bara jag med dessa ord kan sprida lite badwill för Posten och ge en rekommendation om att packa noggrant när ni säljer.
Tack för mig.
Idag fick jag hans isoleringstejpade kuvert med rätt porto på.
Kuvertet låg i en plastfick med ett A4:a brev från Posten ala standardtext.
Vi ber om ursäkt för att vi orsakat din försändelse skada och kontakta vår kundtjänst vid frågor var kärnvärdet i texten. Kuvertet i sig såg ut som om ngn stoppad ner det i en regnpöl och sen låtit hunden gå lös på det. Enligt Posten är det deras fel, men efter kontakt med Posten så förklarade de att det inte ger någon ersättning på brev/paket som går som "A-post". Så hon kunde bara be om ursäkt för att min Baitfish jerkwobbler blev "sandblästrad" och totalförstörd på ena sidan.
Kontenta, säljer du drag, packa med ett varv wellpapp eller tejpa hushållspapper runt draget motsvarande.
Posten suger hästb*lle!
Just ja, måste få ur mig att kundtjänst på Posten låter även hälsa att de har 6miljoner försändelser per dag, självklart skulle jag då förstå att endel brev/paket försvinner och att endel förstörs. Men ingen ersättning kan de erbjuda. Jaja, nu har min ilska lättat lite. Bara jag med dessa ord kan sprida lite badwill för Posten och ge en rekommendation om att packa noggrant när ni säljer.
Tack för mig.
Kommentera