Sportfiskemässan 2011 Jönköping - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sportfiskemässan 2011 Jönköping

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Sportfiskemässan 2011 Jönköping

Nu är det inte långt kvar till 1 april och årets fiskemässa i Jönköping!

Har inte varit på någon fiskemässa tidigare även om mitt fiskeintresse varit stort under många år. Därför undrar jag om det är något speciellt jag inte får missa? Sjukt sugen på att göra en stor drag-beställning nu men man kanske ska hålla sig till mässan och se vad utställarna har med sig? Har dom riktigt bra priser under helgen eller hur brukar det funka?

Tack på förhand!

Vänta till mässan, brukar ha finfina priser på i stort sett allt. Dem visar säkert en hel del nya grejer där också.
    Har velat köpa mycket nu dem här månaderna men har tvingat mig till att vänta till mässan. Är ju egentligen onödigt att köpa beten nu när isen fortfarande ligger, kommer ju ändå inte kunna börja förrns efter mässan

Kommentera

Stor besvikelse hela mässan för mig.. skulle köpa vertikal set men lika dyrt som hemma synd första och sista gången

Kommentera

Min erfarenhet också. Ska man köpa något på mässan skall det vara utgående modeller eller sånt de där hemma inte tar hem. Annars är det samma priser eller tom dyrare. Så har det iallafall varit tidigare år. Kunde själv inte åka upp i år då farmor fyllde jämt just igår och i dag är jag upptagen.

Kommentera

Har ni varit på samma fiskemässa som mig?? :O.. Jag har iallafall inhandlat en Amba Revo Toro HS rulle för 2000 kronor vilket jag tycker är riktigt billigt. De flesta beten är billigare typ Buster Jerk som i affär här nere går på en säkert 149 kronor kostar 99 på mässan. Köpte även en Berkley fiskeväska med 4 stora dragboxar för 250 kronor och en herrans massa Jerkbaits.

Blir upp idag igen för att kika efter en våg och lite annat smått och gott.

Det är inte mycket billigare men dyrare ser jag absolut inte att det är om ni inte har en riktigt billig affär där ni bor.
          Senast ändrad av AntonArne; 2011-04-03, 04:40.

Kommentera

Nog fanns det bra priser på vissa grejer ex. bft walker vertical -28gr + bft:s rulle för 900:- riktigt bra pris.

Kommentera

Tycker det fanns en del del bra erbjudanden och priser. Attitudes monter är ju galet grym!
              Instagram: mattiasandersson90

Bara ett kast till...

Kommentera

Det är en sportfiskemässa och inte en garagerensning. Har man bara "billiga fynd" som motiv för att åka dit så är det kanske bättre att lägga tiden på Ebay eller någon nätbutik från annat land..

Kommentera

tyckte det var en mkt tråkig mässa.. min första o sista gång...

Kommentera

Det gäller ju att pruta lite också. Köpte en classic inshore för 1100kr, en c4 för 1200kr, ett skeletor 4-20gr 700kr och ett skeletor 15-40gr 950kr. Tycker det var ganska hyffsade priser. Har redan hunnit fixa rullarna lite, inshoren med ny tumbrygga och kortare vev, c4 an med lite schyssta Ut prylar
                    Bifogade filer

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                    64 svar
                    15 117 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg .art