fisketeam i sthlmsområdet - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

fisketeam i sthlmsområdet

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• fisketeam i sthlmsområdet

Hej alla glada!

Tänkte kolla om de finns några skojiga fiskenördar mellan 20 - 35 år som är sugna på att dra ut och fiska i vår/sommar/höst.

Jag och grabbarna i vårt fisketeam börjar ledsna lite på vårt fiskeställe på ingarö där vi har tillgång till båt. Vore kul att följa med några andra ut i sthlmsområdet och utforska lite nya ställen. Få lite fetare kontaktnät så att säga =) Ni följer me oss ut ena dagen och vi följer med er andra t.ex. Jag tar för givet att ni också har tillgång till båt.

Jag är inte så bra på att formulera mig som ni kanske märker =) men hoppas ni förstår vad jag menar. När man jobbar som rörmokare behöver man inte kunna formulera sig speciellt bra haha. skolan var inte min grej :/

ha de fint alla!! Bort med den här skruttisen nu för h-vete!!!!!!!!

// micke

skrutt-isen skall det vara

Kommentera

Kan va intressant, dra iväg ett PM till mig å berätta lite om er själva

Kommentera

Ursprungligen postat av NapeFc_Moajken Visa inlägg
        Hej alla glada!

Tänkte kolla om de finns några skojiga fiskenördar mellan 20 - 35 år som är sugna på att dra ut och fiska i vår/sommar/höst.

Jag och grabbarna i vårt fisketeam börjar ledsna lite på vårt fiskeställe på ingarö där vi har tillgång till båt. Vore kul att följa med några andra ut i sthlmsområdet och utforska lite nya ställen. Få lite fetare kontaktnät så att säga =) Ni följer me oss ut ena dagen och vi följer med er andra t.ex. Jag tar för givet att ni också har tillgång till båt.

Jag är inte så bra på att formulera mig som ni kanske märker =) men hoppas ni förstår vad jag menar. När man jobbar som rörmokare behöver man inte kunna formulera sig speciellt bra haha. skolan var inte min grej :/