fisketeam i sthlmsområdet - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

fisketeam i sthlmsområdet

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• fisketeam i sthlmsområdet

Hej alla glada!

Tänkte kolla om de finns några skojiga fiskenördar mellan 20 - 35 år som är sugna på att dra ut och fiska i vår/sommar/höst.

Jag och grabbarna i vårt fisketeam börjar ledsna lite på vårt fiskeställe på ingarö där vi har tillgång till båt. Vore kul att följa med några andra ut i sthlmsområdet och utforska lite nya ställen. Få lite fetare kontaktnät så att säga =) Ni följer me oss ut ena dagen och vi följer med er andra t.ex. Jag tar för givet att ni också har tillgång till båt.

Jag är inte så bra på att formulera mig som ni kanske märker =) men hoppas ni förstår vad jag menar. När man jobbar som rörmokare behöver man inte kunna formulera sig speciellt bra haha. skolan var inte min grej :/

ha de fint alla!! Bort med den här skruttisen nu för h-vete!!!!!!!!

// micke

skrutt-isen skall det vara

Kommentera

Kan va intressant, dra iväg ett PM till mig å berätta lite om er själva

Kommentera

Ursprungligen postat av NapeFc_Moajken Visa inlägg
        Hej alla glada!

Tänkte kolla om de finns några skojiga fiskenördar mellan 20 - 35 år som är sugna på att dra ut och fiska i vår/sommar/höst.

Jag och grabbarna i vårt fisketeam börjar ledsna lite på vårt fiskeställe på ingarö där vi har tillgång till båt. Vore kul att följa med några andra ut i sthlmsområdet och utforska lite nya ställen. Få lite fetare kontaktnät så att säga =) Ni följer me oss ut ena dagen och vi följer med er andra t.ex. Jag tar för givet att ni också har tillgång till båt.

Jag är inte så bra på att formulera mig som ni kanske märker =) men hoppas ni förstår vad jag menar. När man jobbar som rörmokare behöver man inte kunna formulera sig speciellt bra haha. skolan var inte min grej :/

ha de fint alla!! Bort med den här skruttisen nu för h-vete!!!!!!!!

// micke
        Hej Mikael "Skruttis" Ammer;

Eftersom jag inte alls platsar dina åldersgränser 20 - 35 år, utan har drygt passerat din dubbla, övre gräns för att få fiska med dig och grabbarna i ert fisketeam, kan jag väl ändå få ställa upp med några "Old Boys" tidlösa fisketips om de vatten och metoder jag själv och mina skrynkliga medlemmar i Team Saida kommit fram till under ett drygt halvsekels nötande efter Abborre, Gädda och Havsöring i Trosa och Stockholms skärgårdar i Östersjön...

Kan jag vara till någon hjälp är det bara att kontakta mig direkt här på FiskeSnack...

Old Firehand
        www.trumman.com - där dina pengar räcker längst!

Kommentera

Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inlägg
          Hej Mikael "Skruttis" Ammer;

Eftersom jag inte alls platsar dina åldersgränser 20 - 35 år, utan har drygt passerat din dubbla, övre gräns för att få fiska med dig och grabbarna i ert fisketeam, kan jag väl ändå få ställa upp med några "Old Boys" tidlösa fisketips om de vatten och metoder jag själv och mina skrynkliga medlemmar i Team Saida kommit fram till under ett drygt halvsekels nötande efter Abborre, Gädda och Havsöring i Trosa och Stockholms skärgårdar i Östersjön...

Kan jag vara till någon hjälp är det bara att kontakta mig direkt här på FiskeSnack...

Old Firehand
          www.trumman.com - där dina pengar räcker längst!

Det vore en ära att få fiska med dig din gamle räv "åldersgränsen" var en riktlinje om det inte framgick Har lite svårt att formulera mig som sagt

Självklart ska jag gå in och kolla dina tips, du har ju tagit en och en annan sugga under dina dagar

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Maldini, 2010-08-30, 09:41
          7 svar
          1 534 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Sir Fish-a-lot  
          Startad av highfour, 2010-11-10, 13:34