Ursprungligen postat av pasi75
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vad jobbar ni med?
Collapse
X
-
Snart färdig ingenjör
Extraknäcker i sportfiskebutik och jobbar med media inom motorsport.
Kommentera
-
Nja, varför då? Hjälper vi inte till att stoppa terrorismen som odlas där nere får vi det inte säkert här uppe i sverige, skapa en demokrati för dem och ett samhälle med värdegrunder som fungerar, det är mitt mål. Bidra med vårat skydd till det afghanska folket.Ursprungligen postat av guhra Visa inläggJobbar som mekaniker inom fordonsindustrin, tidigare jobbat som smed med licens för Tig och pinne. Saknar sveisandet lite..
Låter motsägelsefullt i mina öron. Men lycka till!.
Om du inte får det du älskar så måste du älska det du får!
För vem är alla mörtar rädda?
-Jo för gammla farbror Gädda!...
Kommentera
-
Satsa på att komma in på K3 som jägare! Där får du det hårt och det blir garanterat en utmaning! Gjorde lumpen där som jägare på underrättelsebataljonen. Fick befattningen jägarsjukvårdare och det va riktigt spännande och intressant.Ursprungligen postat av CGA.Erasmie Visa inläggSatsar på att göra GMU (Grundläggande Militär Utbildning) och sedan avancera inom försvarsmakten. Vill göra en insats för en säkrare och bättre värld, därför är målet Afghanistan. Lyckas jag med det och överlever så vill jag bli Civilingenjör på teknisk design
Har alltid velat det mest extrema och tycker om utmaningar, därför ligger siktet något högt - Semper Metam Contingimus!Instagram: mattiasandersson90
Bara ett kast till...
Kommentera
-
Har faktiskt siktet inställt på fallskärmsjägare, vid K3 Karlsborg. Lär väl bli svårare nu när dom ändrat så inom försvarsmakten, men men. Verkar vara bra sammanhållning och tuff utbildningUrsprungligen postat av EuroPike Visa inläggSatsa på att komma in på K3 som jägare! Där får du det hårt och det blir garanterat en utmaning! Gjorde lumpen där som jägare på underrättelsebataljonen. Fick befattningen jägarsjukvårdare och det va riktigt spännande och intressant.
.
Om du inte får det du älskar så måste du älska det du får!
För vem är alla mörtar rädda?
-Jo för gammla farbror Gädda!...
Kommentera
-
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
|
13 svar
3 157 visningar