30% på valfri vara på BeOutdoor = bluff? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

30% på valfri vara på BeOutdoor = bluff?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• 30% på valfri vara på BeOutdoor = bluff?

BeOutdoor slår på stortrumman.
    Fick mail igår och enligt det så är det 30% på valfri vara, dock gäller rean enbart på varor med ordinarie pris. Går man in på deras hemsida så har 90% av deras varor alltid "rea" + att de har lagt "rea pris" på några varor som inte hade rea innan erbjudandet = 30% kampanjen gäller enbart på några fåtal varor som de vill bli av med = skitsaker. Lagerrensningen kallar de det...ja tjena. Falsk marknadsföring skulle jag kalla det.

BeOutdoor är inte dom på ruinens brant ? Har varit där ett fåtal gg, och aldrig har någon expedit mött mig och fiskepolarna och frågat om vi vill ha hjälp med något.Men å andra sidan har jag aldrig hittat något intressant att köpa där heller.Jag är väl för "kräsen" kund.
    Jig-fishing är roligast.

Kommentera

När jag var där med en kupong på 15% och köpte ett spö/rulle för 3200:- påstog de att jag inte skulle få rabatten för att de "bjöd" på 150 m lina. Då sa jag åt dem att plocka av linan, då det skulle bli ett par hundra billigare att köpa ett par hundra meter lina för ordinarie pris och sen dra av 15% på allt.

De har ett bra sortiment, men de e fan inte så särskilt intresserade av att behålla stamkunder...
      Känns mer som att de som inte fick jobb på Biltema på andra sidan gatan sökte jobb på BeOutdoor. Snackade med EN snubbet där som iof var trevlig.

Kommentera

Har aldrig blivit bemött på något vidare trevlig/proffsigt sett när jag varit inne på deras butik i malmö, känns som att de inte bryr sig något vidare om de säljer något eller inte, frågar man om hjälp så är de inte vidare sugna på att visa utan bara hänvisar till vart grejerna står sen får man själv gå runt och leta.
        Har enbart dålig erfarenhet av dem, förvånar mig inte om det är som LazziLax säger att de är på väg att gå under.. vem vill supporta en sådan butik..

Kan rekomendera Fiskedags.Nu som har sin butik på cypressvägen i malmö, för er som bor i malmö. Stort sortiment och väldigt trevlig personal. Handlar väldigt ofta där.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
        64 svar
        15 293 visningar
        1 gilla
        Senaste inlägg .art
        av .art