Nä nu JÄVLAR får de vara SLUT på William och hans SKIT i rutan!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nä nu JÄVLAR får de vara SLUT på William och hans SKIT i rutan!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av PojkenMedKepsen Visa inlägg
    Vänta lite nu här? Avundsjuka på.. vad? ^^

Gör man nått ska man tåla kritik, och TV4 och alla som har reklam runt programmet har rätt att veta vad folk tycker. Om man är onormal för det, eller för att man brusar upp då och då för den delen, då är jag gärna onormal, i din värld!
    Och direkta personangrepp är värdigt tycker Du!? Och ja, i min värld är alla bittra människor som spyr ut sin galla över ett TV.program inte riktigt kloka.... Gott nytt Vännen! ;-)

Kommentera

william moberg kl 16,30 idag???
      svara på den kritik du har :-)
      måste ju hålla med om att programet var under all kritik!! du måste kunna producera bra mycket bättre program! Fan du är ju medveten om våra stora problem med vattenkraften o dyl! Kan du då inte göra ett fiskeprogram som är av ett ur mitt perspektiv är intressant?

Kommentera

Fiskeprogram på TV riktar sig inte direkt till fiskeproffs, internetproffs (läs forumanvändare), självutnämnda proffs utan de riktar sig mer till breda massan..
        F-n, hur många motorprogram tror ni att en dragraceförare, motorrenoverare eller 18årig volvoturboåkare tycker är bra egentligen!?
        Förmodligen inget svenskt alls pga att de inte riktar sig till "extrema" fanatiker utan till breda massan !

Där kommer William in i bilden! Ta min sambo som exempel, hon tycker William och Peter är roliga att se på och jag tror de går hem hos de flesta svensson faktiskt.
        Då vi "fiskenördar" är väldigt få i jämförelse med breda massan då blir program som de blir!

Måste dock få hålla med om att Broman är den bästa programledaren hittills i Sverige med bred marginal!

/ Henke

Kommentera

Alltid samma sak.
          I dagens värld har nästan alla tv-apparater i detta land fjärrkontroll. Använd den om du inte gillar det du ser. Vill du se bättre fiskeprogram kan du gå och köpa en film. Om du tycker det är för dyrt kan du kanske gå ihop med några kompisar och köpa den tillsammans. Eller lägga några hundratusen på att producera bättre fiskeprogram, något som onekligen behövs.

Kommentera

Varför gnälla på ETT fiskeprogram när tv4 sport flödar av olika
            fiskeprogram,
            gör en egen film om du är så duktig

nä, jag gillar williams filmer. mest för lungnet och naturen
            vill jag titta på enbart fiske väljer jag nått annat.

Kommentera

Kan hålla med om hanteringen av fiskarna. Likväl som alla guidebilder med hängande gäddor i gälarna ej ska förekomma.
              "Har gillat Williams program förr , men nu är det bara för mig att erkänna. Riktigt riktigt dåligt! Med dom resurserna och vetskapen ska det ju produceras bättre filmvirke. Det känns som att hela programmen blir en färdsträcka bara för att fylla ut programen. Tyvär William och Peter. Bättre regi, och mera vetskap hur man ska behandla fiskar om man nu väljer att släppa tillbaka dom. Det som visas tas ju efter som sagt"
              http://www.silverbums.com

Kommentera

Ärs, visst e de keffa! men fiskeprogram är fiskeprogram!
                Flytovarall + Tunnelbana = sitta själv = Sjukt skönt!

Kommentera

jag tycker hans fiskeprogram suger, Mera Bård och Lars dom gör bra fiskeprogram och är jäkligt roliga.

Kommentera

Ursprungligen postat av karki Visa inlägg
                    Kan hålla med om hanteringen av fiskarna. Likväl som alla guidebilder med hängande gäddor i gälarna ej ska förekomma.
                    "Har gillat Williams program förr , men nu är det bara för mig att erkänna. Riktigt riktigt dåligt! Med dom resurserna och vetskapen ska det ju produceras bättre filmvirke. Det känns som att hela programmen blir en färdsträcka bara för att fylla ut programen. Tyvär William och Peter. Bättre regi, och mera vetskap hur man ska behandla fiskar om man nu väljer att släppa tillbaka dom. Det som visas tas ju efter som sagt"
                    Kul att det finns någon som vet vilka resurser William och co har.
                    A bad days fishing is better than a good day at work.

http://tenkarasverige.blogspot.com/

http://www.salmosalarfishing.se

Kommentera

Ursprungligen postat av Guideline Visa inlägg
                      Kul att det finns någon som vet vilka resurser William och co har.
                      Jörgen, du får gärna utveckla det där.

Och nej jag vet inte vilka resurser dom har. Dock tycker jag det faller logiskt att det som visas på tv inför den stora massan gärna tas efter. Därför tycker jag hanteringen av fisken gärna får vara väldigt bra. Men varför sitter jag och skriver det här. Jag mailar tv4 istället.

Du verkar ha bra koll på vad som gäller i just det här sammanhanget så du får gärna förklara för oss som inte vet. Vilka resurser dom har osv. Skulle vara intressant och höra.
                      Senast ändrad av karki; 2010-12-31, 17:23.
                      http://www.silverbums.com

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      64 svar
                      15 087 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg .art