Ursprungligen postat av PojkenMedKepsen
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Nä nu JÄVLAR får de vara SLUT på William och hans SKIT i rutan!!
Collapse
X
-
william moberg kl 16,30 idag???
svara på den kritik du har :-)
måste ju hålla med om att programet var under all kritik!! du måste kunna producera bra mycket bättre program! Fan du är ju medveten om våra stora problem med vattenkraften o dyl! Kan du då inte göra ett fiskeprogram som är av ett ur mitt perspektiv är intressant?
Kommentera
-
Fiskeprogram på TV riktar sig inte direkt till fiskeproffs, internetproffs (läs forumanvändare), självutnämnda proffs utan de riktar sig mer till breda massan..
F-n, hur många motorprogram tror ni att en dragraceförare, motorrenoverare eller 18årig volvoturboåkare tycker är bra egentligen!?
Förmodligen inget svenskt alls pga att de inte riktar sig till "extrema" fanatiker utan till breda massan !
Där kommer William in i bilden! Ta min sambo som exempel, hon tycker William och Peter är roliga att se på och jag tror de går hem hos de flesta svensson faktiskt.
Då vi "fiskenördar" är väldigt få i jämförelse med breda massan då blir program som de blir!
Måste dock få hålla med om att Broman är den bästa programledaren hittills i Sverige med bred marginal!
/ Henke
Kommentera
-
Alltid samma sak.
I dagens värld har nästan alla tv-apparater i detta land fjärrkontroll. Använd den om du inte gillar det du ser. Vill du se bättre fiskeprogram kan du gå och köpa en film. Om du tycker det är för dyrt kan du kanske gå ihop med några kompisar och köpa den tillsammans. Eller lägga några hundratusen på att producera bättre fiskeprogram, något som onekligen behövs.
Kommentera
-
Kan hålla med om hanteringen av fiskarna. Likväl som alla guidebilder med hängande gäddor i gälarna ej ska förekomma.
"Har gillat Williams program förr , men nu är det bara för mig att erkänna. Riktigt riktigt dåligt! Med dom resurserna och vetskapen ska det ju produceras bättre filmvirke. Det känns som att hela programmen blir en färdsträcka bara för att fylla ut programen. Tyvär William och Peter. Bättre regi, och mera vetskap hur man ska behandla fiskar om man nu väljer att släppa tillbaka dom. Det som visas tas ju efter som sagt"
Kommentera
-
Ursprungligen postat av karki Visa inläggKan hålla med om hanteringen av fiskarna. Likväl som alla guidebilder med hängande gäddor i gälarna ej ska förekomma.
"Har gillat Williams program förr , men nu är det bara för mig att erkänna. Riktigt riktigt dåligt! Med dom resurserna och vetskapen ska det ju produceras bättre filmvirke. Det känns som att hela programmen blir en färdsträcka bara för att fylla ut programen. Tyvär William och Peter. Bättre regi, och mera vetskap hur man ska behandla fiskar om man nu väljer att släppa tillbaka dom. Det som visas tas ju efter som sagt"A bad days fishing is better than a good day at work.
http://tenkarasverige.blogspot.com/
http://www.salmosalarfishing.se
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Guideline Visa inläggKul att det finns någon som vet vilka resurser William och co har.
Och nej jag vet inte vilka resurser dom har. Dock tycker jag det faller logiskt att det som visas på tv inför den stora massan gärna tas efter. Därför tycker jag hanteringen av fisken gärna får vara väldigt bra. Men varför sitter jag och skriver det här. Jag mailar tv4 istället.
Du verkar ha bra koll på vad som gäller i just det här sammanhanget så du får gärna förklara för oss som inte vet. Vilka resurser dom har osv. Skulle vara intressant och höra.Senast ändrad av karki; 2010-12-31, 17:23.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 087 visningar
1 gilla
|