Nä nu JÄVLAR får de vara SLUT på William och hans SKIT i rutan!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nä nu JÄVLAR får de vara SLUT på William och hans SKIT i rutan!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Vet inte hur det fungerar med just Williams program men jag har hört att mycket av den TV som sänds spelas in av ett bolag och sedan säljs som färdig produkt till TV-kanalen. Ifall man tycker att TV-programmen är dåliga kan det finnas skäl att klaga men i huvudsak beror det väl i sådana fall på att ingen riktigt duktig person tar tag i det och skapar en bra serie.

Kan även hålla med om att kvalitén på det fiske som visas i TV kan variera kraftigt, men det är viktigt att komma ihåg att det är extremt viktigt att vi överhuvudtaget har fiske på TV. Finns många idag som helt saknar kunskap om en av svenskarnas största fritidssysselsättningar samtidigt som fler och fler tappat sin koppling till naturen och börjar ifrågasätta etiken i sportfiske. Mer fiske i rutan! Ett hälsosamt nöje vilket ger klimatsmart ekologisk matfisk!

Kommentera

Men om man ser det från den ljusa sidan. det kan bara bli bättre. För det här avsnittet var ett riktigt bottennapp. Ha nu ett trev ligt nyårsfirande
      I tried sniffing Coke once, but the ice cubes got stuck in my nose.

Kommentera

Ursprungligen postat av torsk Visa inlägg
        Instämmer, okänd norrbagge(kvinna dessutom) som inte kan ett smack om fiske hör inte hemma i ett fiskeprogram!

SUCK!
        har du problem med kvinliga fiskare, eller även kvinnor i allmänhet ?
        kanske därför du kallar dig för TORSK ?

Kommentera

Oj. Käkat taggtråd till frukost?
          Den som har mest prylar när han dör vinner

Kommentera

Kan inget annat än att hålla med trådstartaren. I mina ögon en ganska kass fiskare som tycker det viktigaste av allt är att just han ska fånga fisken och helst den största också. Lite som att lira boll med någon som är kass men som spelar och beter sig som om att han är minst två klasser bättre. Känns ju lite märkligt att han har ett sånt fokus på just den egna prestationen. Sen att han fiskar med lyxprylar och knappt kan hantera ett spö gör det inte mycket bättre.

En rolig anekdot. För många år skulle jag och farsan gå på fotbollsmatch och hade säsongskort när vi kommer fram till våra platser ser vi att den ena platsen är upptagen av ingen mindre än William. När vi säger åt honom att han sitter på våra platser snäser han av oss som ingenting. Nån gång 2002-2003 då hans program började sändas.

Kommentera

jag satt och sket på sportfiskemässan i sundsvall o de luktade som faan!! när jag gick ut stod William i kö utanför, han tittade på mig o sa hej, sen gick han in i mitt bås... jag var väldigt nöjd den dan!
              Senast ändrad av indy; 2010-12-30, 14:32.
              http://www.Teamoptimus.net

Kommentera

Känns som att den enda av "alla" i svenska fiskeprogram man orkar med är Johan Broman. Skön, lugn och laidback personlighet.
                Blir inte hysterisk för minsta lilla fisk, som vissa andra...

Kommentera

Håller helt med trådskaparen även jag, förstår inte hur man kan låta en så okunnig, tillgjord, tråkig och helt okompetent person som W Faulds är synas år efter år i rutan. Tyvärr hjälper det nog föga att vi som är besvikna bara beklagar oss för varandra här på ett ganska anonymt forum. Tycker att alla som vill ha ett bra fiskeprogram, med relevant innehåll och en duktig programledare skall göra som trådskaparen och höra av sig direkt till tv4 istället för att bara ventilera sig här. Bring back Broman!

Kommentera

Som sagt, tycker det är pinsamt för seriösa Sportfiskarna som har reklam kring detta program! Så vill ni göra rösterna hörda, gå in på http://www.tv4.se/1.323757/kontakta_tv4_gruppen

Va fan nära stroke elle nått igår asså, blev så förbannad så jag kunde knappt tänka, därav de kraftfulla formuleringarna! (:

Vill bara påpeka att tex ''Fiskekonservator...'', du gjorde några klipp och la upp på Youtube, och du piskar detta program med hästlängder, så marknaden är ju vidöppen.. tänk på de!

Sen även, visst är vi en smal marknad. MEN, ''Jaktlust'' går precis efter och DE programmet är ju ljusår före ''Fiske''. Programledaren är superkunnig, pedagogisk och lugn, visar tekniker, testskjuter vapen, sikten, styckar och tillagar, för att nämna något. Jamena fiskeintresserade och jaktintresserade, det är väl ungefär lika många i Sverige, om inte fler fiskeintresserade? Så att det är en för smal marknad för fiskeprogram håller ju inte, när jaktprogrammen är bra!

- Glöm aldrig att du är helt unik. Precis som alla andra.

Kommentera

Vilken jävla pajkastningstråd. . .

Hoppas folk mår bra av att "mobba" av sig lite.
                      Pinsam tråd eftersom det redan finns x antal trådar som behandlar William som programledare dessutom.

Och vill man ändra något borde man som sagt maila till TV 4 istället för att spy av sig här. Det är som att spy i en ihålig hink samtidigt som du håller dina "kompisar" i handen.
                      Senast ändrad av karki; 2010-12-30, 13:12.
                      http://www.silverbums.com

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      64 svar
                      15 084 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg .art