jag drömmer ofta om fiske men mest på dagarna. man tänker ju på d hela tiden
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Nattliga fiskedrömmar!
Collapse
X
-
är det inte så att man mnåste bli störd eller väkt för att komma ihåg en dröm, eftersom det är i den djupa sömnen som man drömmer, eller?
då kan man väl inte drömma klart sin fiskedröm utan att glömma bort den.
jag brukar dagdrömma som fan spec på jobbetsäger bara ultralätt
Kommentera
-
En kompis till mej hade den knäppaste fiskedrömmen på länge Vi var ute och fiskade gädda i landsjön, men det nappade ingenting, så han hoppade i och badade och då bet en gädda honom i foten, så han drog upp den och kastade i båten, sen bet en till honom och så fortsatte det så tills vi hade mängder av fisk och hela hans fötter var blodiga slamsor, efter det gick vi till tidningen och fick en artikel skriven där det stog med stor text "Fiska med din egen kropp!" och sen text om vår fantastiska prestation
Slå det!Fiskefokus - min alldeles egna fiskeblogg.
Kommentera
-
HIttade en dröm jag hade skrivit ner
Vi flög över mälaren in till örebro genom skog, affe var med, erik fick en stor jävla ormfisk som var typ 3 meter lång som bets lite, nån port öppnade sig och massa folk jagade oss, vi flög me dom i jackass sån där flygdrake ner för en klippa och sen flög jag med en ”drake” längst vattnet
Var vid nån tjärn och fiskade me pappa och sandra och sandras kompis anna, det var som en ränna eller fors me vatten och slutet låg massa öring, en del levde och del gick sönder när jag skulle ta upp dom, farsan fotograferade på en mosse som höll på att sjunka
Kommentera
-
Jag drömde att jag (tillsammans med en tjejkompis) öppnade min brevlåda, där låg en rod-pod. Direkt rigga jag upp spöna och provade den. Men när jag provade den så hade den en konstig indikator för napp, så när man drog i linan förstörde podden spöna med en metallslägga (som var vass).
Jaa vad ska man säga/Lazinko
Kommentera
-
för nån dag sen var jag och en kompis ute o fiskade i ösregn,
sen under natten drömde jag att vi satt i en båt ute på en sjö och hörde regnet komma och såg på ytan att det kom närmre och närmre. för att inte bli blöt var man tvungen att ligga så tätt mot båtbottnen som möjligt hahaha
Kommentera
-
Ursprungligen postat av LazinkoJag drömde att jag (tillsammans med en tjejkompis) öppnade min brevlåda, där låg en rod-pod. Direkt rigga jag upp spöna och provade den. Men när jag provade den så hade den en konstig indikator för napp, så när man drog i linan förstörde podden spöna med en metallslägga (som var vass).
Jaa vad ska man säga
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 014 visningar
1 gilla
|