Lite diskriminerande? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lite diskriminerande?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av x3mfredrik Visa inlägg
    Allt är inte rättvist. Varför har inte kvinnor samma löner som män?
    Hade vi män haft mens hade vi aldrig behövt betala nått för bindor osv. Sen hade det varit obligatorisk sjukskrivning en vecka i månaden.
    Jag tycker det är kul att man försöker locka fler tjejer till sportfisket. Tänk om man hade kunnat åka och tävla tex med frugan. Det hade varit grymt att dela intresse.
    min näst största skräck här i livet är att frugan blir fiske intresserad. då måste ja byta hobby..
    den största är när jag dör. o hon säljer grejorna för vad ja sakt att dom kostade:P

Kommentera

Hahahahaa.. Manboobs ræknas inte!!

Ursprungligen postat av Kattman Visa inlägg
      "Cuz they got boobs..."

Kasta inte sten i glashus, Robban!

Jag skickat mejl till den ansvariga med en förfrågning hur de tänkt och hur de motivera detta. Ska bli spännande att se om jag får ett helt svar.

Kommentera

Haha, hyfsat töntig argumentation ang. kläderna! Givetvis så ska tjejerna ha billigare för att fler tjejer ska komma dit! Jag hade oxå föreslagit att dom går gratis! Vill du vaxa bikinilinjen hos hårfrissan så borde du få 50%... Förresten fattar jag inte varför du grinar över entréavgiften. Har man inte mer än 140 spänn på fickan så är de väl ingen större idé att gå dit i alla fall?
        /Team Perax, Jon Persson
        http://teamperax.blogspot.com/

Kommentera

Helt klart ett fall för jämställsnämnden eller vad den kallas för, man får inte göra skilland i kön vid prisättning.
          Tumlare
          trolling är livet

Kommentera

På årets mässa här i Sundsvall så såg då jag inte många tjejjer !?
            Krävs det en prissänkning för att få dit fler fruntimmer då ska de helt klart sänka priset för dem!

Jag tycker det är klockrent !

Kommentera

Ursprungligen postat av Starjonken Visa inlägg
              Haha, hyfsat töntig argumentation ang. kläderna! Givetvis så ska tjejerna ha billigare för att fler tjejer ska komma dit! Jag hade oxå föreslagit att dom går gratis! Vill du vaxa bikinilinjen hos hårfrissan så borde du få 50%... Förresten fattar jag inte varför du grinar över entréavgiften. Har man inte mer än 140 spänn på fickan så är de väl ingen större idé att gå dit i alla fall?
              Du, jag är en studerande tonåring. Studerande tonåringar har vanligtvis det lite knapert med pengarna... Men det visste du redan, hoppas jag.
              Kan du då förstå varför jag blir upprörd över att jag måste betala dubbelt som t.ex. min flickvän, om vi nu hade gått dit tillsammans?

Kommentera

Ännu mera taskigt,om det finns sportfiske intresserade transvestiter och dom går in gratis?
                Jig-fishing är roligast.

Kommentera

Är det inte olagligt med könsdiskriminerande prissättning?

Kommentera

Ursprungligen postat av Bladh9 Visa inlägg
                    Du, jag är en studerande tonåring. Studerande tonåringar har vanligtvis det lite knapert med pengarna... Men det visste du redan, hoppas jag.
                    Kan du då förstå varför jag blir upprörd över att jag måste betala dubbelt som t.ex. min flickvän, om vi nu hade gått dit tillsammans?
                    Men du bubben...Du betalar inte dubbelt så mycket för ditt inträde, det är hon som betalar hälften så mycket för sitt... Förresten kan jag ge mig fan på att du lägger pengar på en massa annat skit som t.ex. tv-spel, alkohol, snacks eller Mc Donald's? Skippa något av dessa en gång så kan du ju gå och DESSUTOM bjuda flickvännen! Lycka till.
                    /Team Perax, Jon Persson
                    http://teamperax.blogspot.com/

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                    64 svar
                    15 305 visningar
                    1 gilla