Jo men om jag ska vara seriös, så är det la lite mycke gnäll ibland. Och ibland så är det jag som är den som gnäller. Men det är ju ett så stort forum med många olika slags personer och fiskare, att det går ju nästan inte att undvika att det blir lite gnäll ibland
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Gnäll å gny
Collapse
X
-
jo det är synd men sånt får man lära sig att tåla om man ska vara här! hackade i början själv väldigt mycket på andras sätt. insåg att det inte var något man vann på själv så ja la av! tyvärr blir man inte av med detta faktiskt..! lägger man upp bilder eller åsikter så får man vara beredd att tåla kritik och andra "onödiga" kommentarer...
Kommentera
-
Originally posted by jerka!
jo det är synd men sånt får man lära sig att tåla om man ska vara här! hackade i början själv väldigt mycket på andras sätt. insåg att det inte var något man vann på själv så ja la av! tyvärr blir man inte av med detta faktiskt..! lägger man upp bilder eller åsikter så får man vara beredd att tåla kritik och andra "onödiga" kommentarer...
Kommentera
-
Håller med Jerka. Lägger man upp en bild så får man fan tåla att den sågas. Och om man tycker det är jobbigt så är det väl inte så svårt att skita i o lägga upp bilder på gaffningar och gruspanerade gäddor. Och som någon nämnde så lär man sig en hel del av kritiken... Det är sällan någon på forumet klagar utan anledning...Vill ha båt!
Kommentera
-
Forumet är väl till bl.a. för att alla ska kunna komma med tips och råd. Ibland kanske dessa råd låter som pekpinnar i vissas öron, men jag ser sällan att någon medlem går över gränsen. Att medlemmarna har olika åsikter och uttrycker dessa tycker jag bara är bra, det skulle inte fungera med ett forum där alla tassade runt på tå. Rena förolämpningar eller andra påhopp är dock givetvis inte ok.
Kommentera
-
Vill passa på att påminna om att rena personangrepp inte är ok och dom vill jag att ni meddelar så vi moderatorer kan rensa. Att diskutera sakligt är ju givetvis helt ok ...C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 029 visningar
1 gilla
|