Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Läste ni om han med rörtången?
Collapse
X
-
enligt bibeln är det aldrig fel att stena!
så varför inte fylla fickorna med sten nästa gång man ska ut i naturen. detta måste vara det naturligaste sättet att jaga, och kul också.achilles
Brokeback Fishing Team
http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/
--------------------------------------------------
\m/
Kommentera
-
Originally posted by ruskis
lite yrvaken eller?Du fattade inte meningen med inlägget och jag tänker inte förklara den heller för dig.Du kommer kanske på det när du börjat 8;an
Sen kan man nog slå ihjäl ett rådjur med en rörtång utan att behöva avliva den efteråt
Jag kanske är nyvaken,,,men jag fattar inte! Hur slår man ihjäl nåt utan att behöva avliva den efteråt? Om man har slagit ihjäl,,,, ,,,, ska man behöva,,, Äh. Förklara nu.!!!!!
Kommentera
-
det ruskis menar om jag förstår det rätt, är att i tidningen framstår han som en hjälte för att han slagit ihjäl en fisk med rörtång, men om han hade dödat ett rådjur eller kanske en hund med en rörtång?? då hade han antagligen blivit anmäld för djurmisshandel istället, precis som en fisk är mindre värd än ett djur.Tube for life
Kommentera
-
Sluta tramsa. Face it! Livsformer är olika värda. Min mamma, pappa, flickvän, snygga och trevliga damer, vänner mm är mer värda än andra männsikor. För mig är en öring mer värd än en mört. En råtta mindre än ett rådjur.
Så kommer det alltid att vara. Vi värderar och kommer alltid att göra. Värderingarna gror från födseln och genom hela livet!
Kommentera
-
En gång när jag och en kompis var ute och fiskade en sommarkväll var det riktigt dåligt fiske, men så när vi var på väg hem såg vi ett rådjur som simmade över ett sund. Min kompis utbriste "Fort, Robert... vi jagar upp rådjuret och slår ihjäl det med en åra, så får vi iaf nåt byte idag"...
Jag kan tänka mig minen på min morsa om vi hade kommit hemsläpandes på ett rådjur... hon hade nog blivit måttligt glad... självklart fullförde vi inte planen... men ibland är det kul med sjuka tankar
Kommentera
-
För länge sen, när jag var liten. Så lekte jag indian och skulle jaga fågel då gjorde jag som så att jag gick till garaget och snodde den största hylsan som farsan ägde, knöt på en fiskelina i den och kasta den över en gren i ett träd som vi hade på tomten. Under grenen la jag några brödsmulor över ett rött hinklock, sen satte jag mig i våran husvagn 10meter bort med min slöa morakniv och vänta på att en hungrig fågel skulle dyka upp. Resten får ni lista ut själva. Men jag var rätt manlig redan då trots att jag inte ens hade fått löv mellan benen.
Kommentera
-
Klart att det är skillnad på t. ex. däggdjur och fiskar. Jag tror de flesta härinne tycker att det är lite makabert att jaga älg med krok och lina, eller? Och för att inte tala om C&R i detta fall!Senast ändrad av grindpalm; 2004-04-23, 13:21.Gädda, karp och sutare... all the way!
Catch & Release Productions - Böcker, artiklar och filmer!
Svenska karpklubben - En härlig samling karpgalningar
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 105 visningar
1 gilla
|