Har funderat över att skaffa mig en Watersnake FWT 54lbs men vet inte om det kan vara värt det än. Har ingen egen båt utan lånar mest av släkt och vänner i olika vatten, men så himla trött på att ro och ro hela tiden. Elmotor gör ju allt det hela lite smidigare och roligare, men då jag inte har någon egen båt i nuläget så vet jag inte om det är värt att lägga pengar på det som sagt. Men är väl tänkt att skaffa en när jag hittar en smidig båt att ha i något bra vatten.
Hur tycker ni? Hur blev erat fiske när ni skaffade elmotor/bensinmotor till er båt? Kan man kanske få tag på ett hyffsat billigt batteri från någon skrot till att börja med? Om motorn skulle gå sönder efter garantitiden gått ut, är det då svårt att hitta någon som kan laga den och blir det dyrt?
Mycket frågor där men måste ha en lite spark i röva om hur läget blir
Hur tycker ni? Hur blev erat fiske när ni skaffade elmotor/bensinmotor till er båt? Kan man kanske få tag på ett hyffsat billigt batteri från någon skrot till att börja med? Om motorn skulle gå sönder efter garantitiden gått ut, är det då svårt att hitta någon som kan laga den och blir det dyrt?
Mycket frågor där men måste ha en lite spark i röva om hur läget blir
Kommentera