Styckmördare vann fisketävling med fisk från stadsdamm ????? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Styckmördare vann fisketävling med fisk från stadsdamm ?????

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Styckmördare vann fisketävling med fisk från stadsdamm ?????

Läser på Aftonbladet om Joakim Ericsson som är åtalad för mordet på Irene Saldert och Sölve Svensson. Han är tydligen en ivrig fiskare, kanske finns här som alla andra dårar() men hur som helst så vann han tydligen en fiskeresa, med en fisk som han tjuvfiskade upp i en stadsdamm!!!??? någon som vet mer om detta? Please tell me!
    Stycka människor är väl ok men att ljuga om en stor fisk och vinna en tävling, nej usch och fy vilken dålig människa

Citat från Aftonblaskan:

11.31 Åklagarna försöker även visa på att Ericsson ofta ljuger. Dels har han ljugit om anställningar han haft, om bilar han kört och dels menar de att han en gång ljög om var han fångat en stor fisk – en fångst som vann honom en fiskeresa. I själva verket hade han olovligt fångat fisken i en stadsdamm.

Själv menar han att han inte ljugit om några större grejer.

– Förutom min inblandning i det här fallet då. Jag sa ju först till min familj att jag inte var inblandad, säger han.

dels menar de att han en gång ljög om var han fångat en stor fisk... bulletproof case

Kommentera

Vet inte om det är samma fall, men för ett antal år sedan, när jag var helt ny på fiskefronten och tyckte att Napp och Nytt var lika med bibeln kikade jag nog i den varenda dag. Sista sidorna, som handlade om drömresan, kikade jag ju givetvis också.

I slutet av sommaren, har jag för mig att det var, läste jag i Aftonbladet någonting om något mord eller liknande hemskhet, minns inte exakt. Men det var nog mord i alla fall. Hur som helst, i tidningen var det en bild på gärningsmannen, med dolt ansikte, när han höll i en enorm gräskarp. Vafan ... den där bilden känner jag ju igen ... vart var det jag sett den? ... NAPP OCH NYTT! Fort fort fram med den och kollade, och mycket riktigt; fångstmannen och gärningsmannen var samma person, samma fisk, samma bild. Mördaren hade vunnit drömresan.

Kan det kanske vara det du tänker på?... Detta var nog typ 2005 eller 2006. Han hade tagit karpen på flugfiske med ostbågsmarinerad öronpropp. Men, han kanske ljög om det?!

[FONT=Impact]Blogg[/FONT]

[FONT=Impact]Filmer[/FONT]

[FONT=Georgia][FONT=Impact]Kepsen på, fisk vi få![/FONT][/FONT]

Kommentera

Nu när jag läser det i ditt inlägg så minns jag att han hette Joakim Eriksson! Samma alltså...

[FONT=Impact]Blogg[/FONT]

[FONT=Impact]Filmer[/FONT]

[FONT=Georgia][FONT=Impact]Kepsen på, fisk vi få![/FONT][/FONT]

Kommentera

Lakegrove: Såg precis den bilden igår. Har även florerat i FJ eller FFA. . . . . Haha.

Jaja vi fiskare är ju inte normala så jag blir inte förvånad.
          http://www.silverbums.com

Kommentera

Han och en kille som hänger mycket på deta forum åkte strax efter morden på fiske resa till Afrika. Kan ju säga att dessa killar inte va dom rikaste haha.. Men börjar undra! Svineri hur som. Sök bilder på gräskarp så dycker han upp lite överallt. (mördaren då) Vem han är på forumet är vill jag inte berätta.

Kommentera

Åh nej???
              Finns det fortfarande folk som läser Aftonbladet och tror att det som står där är sant?

Kommentera

Ursprungligen postat av Jari F1 Visa inlägg
                Åh nej???
                Finns det fortfarande folk som läser Aftonbladet och tror att det som står där är sant?
                Hela mordet är påhittat eller vad menar du?
                www.pikewallis.se

Kommentera

Var ni på samma resa Anders? Det nämns ju att han var i Afrika och fiskade

Borde inte bilden på hans gräskarp ligga i fotoalbumet?? Många kepsprydda killar där som nog är lite knäsvaga nu
                  [FONT="Arial Black"]Team Beast Bloggen[/FONT]

Kommentera

Hur vet ni att killen i fråga är en mördare?
                    sigpic

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                    64 svar
                    15 093 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg .art