Under gädda och predator saknar man mycket. Ta kontakt med en seriös gäddmetare som har bred kunskap om olika meroder, allt från flötestrolling med glidande paravaner till bottenmeten mm och styr upp det. Tror det skulle uppskattas med en brett sortiment. Varför inte bilder,videos på olika metoder, tips mm !!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Sveriges mest välsorterade webshop på mete?
Collapse
X
-
Vill gärna se massa olika flöten från fox och drennan för gäddmetet i olika storlekar och modeller. Fox in-line trollingflöte är ju underbara! Sen så är fox quick change sänken fantastiska oxå! Bra att ha! Fox har ju även nya färdiggjorda mete
- och flötestrolling tafsar som verkar väldigt schyssta. Hoppas ni kan ta in dom till butiken.Instagram: mattiasandersson90
Bara ett kast till...
Kommentera
-
sidan ser lovande ut!jag gjorde en beställning igår på massa småprylar mm ska bli kul att se om allt finns på lager som utlovat..om inte så blire låga betyg härifrån iaf.gillar oxå metebolaget där det står klart och tydligt vad som finns hemma och inte.flera andra shopar mailar ofta dagen efter och säjer det va slut och det va slut och till sist har man 2-3 prylar kvar av 20 som man beställt från början.UFF
krångla inte till det.
StarBaitsHunters
minken.bloggsida.se/
Kommentera
-
Ursprungligen postat av minken Visa inläggsidan ser lovande ut!jag gjorde en beställning igår på massa småprylar mm ska bli kul att se om allt finns på lager som utlovat..om inte så blire låga betyg härifrån iaf.gillar oxå metebolaget där det står klart och tydligt vad som finns hemma och inte.flera andra shopar mailar ofta dagen efter och säjer det va slut och det va slut och till sist har man 2-3 prylar kvar av 20 som man beställt från början.
T.ex om det finns 10st banksticks i lager så ska man kunna se det när man klickar på varan. Om man köper 2st så ska det stå 8st i lager nästa gång någon klickar på varan.Instagram: mattiasandersson90
Bara ett kast till...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av minken Visa inläggsidan ser lovande ut!jag gjorde en beställning igår på massa småprylar mm ska bli kul att se om allt finns på lager som utlovat..om inte så blire låga betyg härifrån iaf.gillar oxå metebolaget där det står klart och tydligt vad som finns hemma och inte.flera andra shopar mailar ofta dagen efter och säjer det va slut och det va slut och till sist har man 2-3 prylar kvar av 20 som man beställt från början.
Kompisen fick hem 25 kg tigernötter när han hade beställt 1 kg, haha. Det var väl förvisso den mänskliga faktorn och kan ju ske var man än beställer ifrån.
Jag har även fått vänta i ca 2 månader på tre rullar som efter mycket om och men visade sig ha utgått.
Allt sammantaget gör att jag hellre beställer från andra ställen, typ metebolaget, sportfiskecenter.nu och itackle.
Kommentera
-
Pop Up
Tackar mycket för alla kommentarer och tips. Tycker det är bra med båda ris & ros.
Vi jobbar stenhårt för att ha ett brett och bra mete sortiment.
Nästa alla Fox Predator & gäddfiske prylar finns i lager.. kommer upp på siten under veckan.
Vi har inta lager status på vår nya site än och normalt tar vi bort produkten från hemsidan när sista produkten är solgt.
Tyvärr kan det bli så att något blir slutsåld och da ringer eller mailar vi våra kunder.
Sen blir det tyvärr fel ibland och det är skit tråkigt men vi forsöker alltid att få fram rätt grejer. Vi har ingen vinning på att få besvikna och sura kunder :-)
Mete är våra stora passion o hobby och vi lägger ned mycket tid på metet.. Båda i butiken och när vi fiskar själva.
Vi är inta 100 % felfri om kommer nog tyvärr aldrig att bli det...( Vem är egentligen det ? ) Jobbar dock på det :-)
Vi har nog idag ca 90 % av alla varor som finns i shoppen i lager...
Beställnings varar är oftast svindyra Bivvys och special beställda Century spön.
Vi kommer lägga ut massor mer med filmar & nyhetar under närmsta tiden och uppdatera de sista produkter som inta är uppe i shoppen än.
Välkomna :-)
PS Idag kom alla Matrix Innovasions rostfria grejer upp i Shoppen
Kommentera
-
Jag tycker att metebolaget.se är totalt överlägsna alla andra svenska web butiker! Framförallt nu när de har en frakt som alltid ligger på 49 kr oavsett vad man beställer! Varje gång jag beställt från popuptackle så har det jag ska beställa varit slut och det har ringt nån och erbjudit alternativa produkter därav har jag slutat handla från denna butik.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 120 visningar
1 gilla
|