Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Braxen slaktare!!!!!!!!
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Sg Visa inläggPolacken kanske såg dom som matfisk. Trist men det kan ju vara så.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Rydström Visa inläggJa det gjorde han säkerligen men man vräker väl inte upp all fisk på det viset ändå?
Jag håller med ditt resonemang. Men tyvärr gör vi svenskar likadant. Helst på bortaplan.
Men jag skulle också blivit arg om det var "mitt" vatten.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Sg Visa inläggVad gör vi svenskar när vi är i norge och fiskar då?
Jag håller med ditt resonemang. Men tyvärr gör vi svenskar likadant. Helst på bortaplan.
Men jag skulle också blivit arg om det var "mitt" vatten.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Sg Visa inläggVad gör vi svenskar när vi är i norge och fiskar då?[FONT=Verdana][/FONT]
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Majakovskij Visa inläggDet är väl ändå Norges problem och inte vårt? Så länge man inte kräver att Polen ska ansvara för polska fiskare i Sverige så har man rätt att klaga tycker jag.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Rydström Visa inläggÖhhh så om vi fiskar ut Norge så är inte det vårt problem?? Kan tänka mig att det är just så denne men tänkte med! Och nej polen behöver inte ansvara för polska fiskare i Sverige. Det är var och ens ansvar att ta vara på de tillgångar vi har och vara rädda om dem och respektera naturen annars har vi snart skitit i det blå, om det nu inte redan är för sent.[FONT=Verdana][/FONT]
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Majakovskij Visa inläggAntagligen. Och det är väl därför att det är bättre att ha regler än att förlita sig på moral som inte finns hos vissa.
Hade det funnits min/max mått på alla arter så vore ju ett stort problem löst. Då finns åtminstone möjligheten att bötfälla de som missbrukar fisket. Och vi skulle troligtvis få ett roligare fiske om de större individerna får gå kvar och vara fredade.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-02-15, 12:55 -
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 181 visningar
1 gilla
|