På djurgården såklart, jag glömde det (eller nån annan stans ?kanske kan inkludera strömmen med, fast där måste man ha så feta grejor)
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fisketävling!
Collapse
X
-
Lag syd mot lag norr
En lagtävling som lag syd mot lag norr är väl inte en sådan dum ide.....med tanke på att man har 60 mil till sthlm så
Då kunde man tex bestämt att lagtävlingarna sträckte sig över en viss period så kunde kanske sydlaget möts i lödde å för en gemensam ansträgning mot lag norr, och norrsidan kunde möts gemensamt någonstans i närheten av dom.
Är det då någon som har en digitalkamera i varje "lag" kunde man då gjort reportage på sammankomsterna och lagt upp det på nätet.
Sen efter den här tidsperioden (som man har bestämt ) hade man kunnat ha en sammanslagning av lagen då det istället blir alla mot alla.
Inga robinsoninfluenser här inte
//JImmy
Kommentera
-
Re: Lag syd mot lag norr
Originally posted by Jimbo
En lagtävling som lag syd mot lag norr är väl inte en sådan dum ide.....med tanke på att man har 60 mil till sthlm så
Då kunde man tex bestämt att lagtävlingarna sträckte sig över en viss period så kunde kanske sydlaget möts i lödde å för en gemensam ansträgning mot lag norr, och norrsidan kunde möts gemensamt någonstans i närheten av dom.
Är det då någon som har en digitalkamera i varje "lag" kunde man då gjort reportage på sammankomsterna och lagt upp det på nätet.
Sen efter den här tidsperioden (som man har bestämt ) hade man kunnat ha en sammanslagning av lagen då det istället blir alla mot alla.
Inga robinsoninfluenser här inte
//JImmy
Lag Nord & Syd... Hehe Robinson! Det kanske blir lite roliga pakter.
Kommentera
-
Originally posted by yoxler
hmmm... undrar om vi kan sälja iden till TV3 fast då måste vi garantera att vi har pakter o lite mobbing o sånt
Lite regler kanske:
25 st galna fiskare på en båt!
Utröstning en gång i veckan!
Man får bara äta fisk som man fångar!
Den som får veckans största fisk blir immun i fiskerådet!
Hehe haha!
Förstapris får bli nån härlig fiskeresa vart man själv önskar!!!
Låter bra va! Har ni nåt mer roligt att komma med?
Haha!
Kommentera
-
HEHE, jag kan se det framför mig: "hur ska motståndarlaget någonsin kunna konkurera med Foppas jättefiskar........" men om vi ska ha en tävling här på sidan, var ska vi då sätta gränsen ? vi vill väl ha ungefär lika många på varje sida, så man kanske är tvungen att dela mitt i sthlm ? och hur går det förresten med topplistan ?
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 016 visningar
1 gilla
|