Ursprungligen postat av larante
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Nästan svenskt rekord på gös
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av sasse Visa inlägghttp://www.dt.se/nyheter/hedemora/article657801.ece
Hett i dalarna
Go for the Big Walleyes!
Old Firehand
www.trumman.com - där dina pengar räcker längst!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inläggHej Magnus Uhr; Jag har en svartvit bild framför mig med Bengt-Åke Jansson, Årsta som håller upp en Gös i monsterklass på krönt våg vägande 13,540 kilo. Gösen var 98 cm lång och hade en omkrets på 70 cm. Bilden och artikeln publicerades i tidningen Sportfiske Nr 1, 1991 av fiskejournalisten Lasse Söderberg.
Go for the Big Walleyes!
Old Firehand
Vad har det med något och göra?
Jag ville bara tipsa om att det fångades en grym gös i Dalarna.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inläggHej Magnus Uhr; Jag har en svartvit bild framför mig med Bengt-Åke Jansson, Årsta som håller upp en Gös i monsterklass på krönt våg vägande 13,540 kilo. Gösen var 98 cm lång och hade en omkrets på 70 cm. Bilden och artikeln publicerades i tidningen Sportfiske Nr 1, 1991 av fiskejournalisten Lasse Söderberg.
Go for the Big Walleyes!
Old Firehand
Kommentera
-
Blir sur på gammgubbar! dom FATTAR INTE C&R! Tråkigt../Team Perax, Jon Persson
http://teamperax.blogspot.com/
Kommentera
-
Ursprungligen postat av v_skogh Visa inläggDen bilden vill jag se, inte för att jag inte tror dig utan för att jag är nyfiken på hur ett sådant monster ser ut.
Go for the Big Walleyes!
Old Firehand
Kommentera
-
Ursprungligen postat av sasse Visa inläggOoookay.
Vad har det med något och göra?
Jag ville bara tipsa om att det fångades en grym gös i Dalarna.
Go for the Big Walleyes!
Old Firehand
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Moss Visa inläggFrån att ha varit den bästa fiskesajten undrar jag vart fs är på väg? Snart kan väl ingen lägga in en bild på en stor fisk utan att anklagas för lögn av sopfiskare som aldrig själva lyckas få något stort. Och när det står att fisken ska stoppas upp är det väl bara en tidsfråga innan c&r snorungarna börjar skrika mördare. Skärp er för f-n.
På tal om annat, fisken ska tydligen stoppas upp av Frasses fiskmontering, han gör toppjobb. en länk till hans hemsida.http://web.comhem.se/~u14112600/FrassesNya2/
Fin gös i övrigt och tur att han gör något med den nu när den inte längre lever.
Kommentera
-
...
Ursprungligen postat av Banditen Visa inläggKanske för att det är vi "c&r snorungar" som kommer bli lidande av oansvariga fiskare, politiker och annat. När fiskarna bara bli färre och mindre? Jämför fisket idag med det för 15 år sen? Tänk dig då om 15 år från nu...
Fin gös i övrigt och tur att han gör något med den nu när den inte längre lever.
Kunde inte sagt det bättre själv!Finns det nåt som slår en dag på sjön?
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 076 visningar
1 gilla
|