Är ute efter de stora fiskarna men får bara bottennapp! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Är ute efter de stora fiskarna men får bara bottennapp!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Är ute efter de stora fiskarna men får bara bottennapp!

Hej som jag förstått det är de stora fiskarna på djupet därför har jag nu testat fiska djupt nära botten men det enda jag har fått är bottennapp och förlorade drag! Jag kastar från land, har sett olika saker att sätta på linan för att få loss draget men funkar det när man fiskar från land? Typ denna http://www.nollsex.se/team/trix.html

Förut har jag mest fegfiskat med flytvobbler nära ytan men fått mest mindre gäddor ( < 5 kg)...

Ursprungligen postat av Abbinator Visa inlägg
    Hej som jag förstått det är de stora fiskarna på djupet därför har jag nu testat fiska djupt nära botten men det enda jag har fått är bottennapp och förlorade drag! Jag kastar från land, har sett olika saker att sätta på linan för att få loss draget men funkar det när man fiskar från land? Typ denna http://www.nollsex.se/team/trix.html

Förut har jag mest fegfiskat med flytvobbler nära ytan men fått mest mindre gäddor ( < 5 kg)...
    How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
    64 svar
    15 021 visningar
    1 gilla
    Senaste inlägg .art
    av .art