Det var bra ord!!!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Stämningen på detta forum
Collapse
X
-
Originally posted by Bergman
Har själv noterat att någon/några röstar 1 på typ alla bilder utom sina egna ... trist som tusan och jag tänkte ta upp det vid tillfälle. Det är väl helt ok att rösta 1 om man verkligen tycker att bilden suger men även jag upplever att vissa röstar 1 enbart för att jävlas. Vore kanon om alla som kollar på bilderna röstar ärligt och inte för att få upp sina egna bilder högre ...Tube for life
Kommentera
-
Nej det är helt sant men röstar man ner alla andra så kommer ens egna i bättre dager. Det man kan göra är att man inte visar betyget förrän ett visst antal röster kommit in. Tror gränsen ligger på 2 röstningar nu men man kanske ska höja till 3 eller 4 för att få ett "rättvist" betyg innan resultatet visas. Men om alla skulle rösta som dom tycker så borde betyget bli rättvist ändå.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Originally posted by maryland
De va vackra ord, så sanna, så sanna.
BeBest är en kille som inte upphör att förvåna, en som bara växer och växer i aktning hos mig i alla fall.
Risken är dock stor att odrägligheten i mig göds än värre!Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
Det konstiga är att den här diskussionen har väl varit uppe förut en gång, iaf om fotoalbumet.. fast jag kan ha fel!?
Men har iaf för mig att efter den diskussionen fick alla bilder 5 i betyg och det är inte heller rättvisande.
Bäst är ändå om alla röstar som dom tycker, sen tycker jag personligen inte att man behöver ha betyg.
Kommentera
-
Bergman, kan man inte fixa i fotoalbumet så att alla röster redan från början har 4st 3:or i betyget. Då krävs det mer än en illvillig person för att sänka/höja betygen på bilder och man får på så sätt ut en mer "rätt" bedömning av bilden. Skillnaden mellan medelvärdet och medianen är nog bra stort i nu läget.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-03-23, 20:34 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
2025-02-15, 12:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 317 visningar
1 gilla