C&R och tjurfäktning - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

C&R och tjurfäktning

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

BeBest ta för allt i världen inte notis om Mohlins nerpackande attityd angående ditt medtagande i debatter. Tillskillnad ifrån Mohlins inlägg så är dina sofistikerade och utvecklande. Inte aggressiva och meningslösa i vissa avseenden.

Kommentera

Sofistikerad och sofistikerad. Mohlin och jag har i alla händelser en sak gemensamt. Vi är som vi är och det får ni andra lida för! ... Om ni vill ...
      Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Originally posted by Max
        BeBest ta för allt i världen inte notis om Mohlins nerpackande attityd angående ditt medtagande i debatter. Tillskillnad ifrån Mohlins inlägg så är dina sofistikerade och utvecklande. Inte aggressiva och meningslösa i vissa avseenden.
        Hej Max
        Jag tror att BeBäst kan försvara sig själv men jag tycker du skall läsa den här tråden
        från början så kan du nog utläsa vem som gjorde sig lustig över vem först.

Och när det gäller mitt uttryck ofta det blinda djuret så menar jag att det om man bortser från gäddan med sin långa näbb, är mycket lätt att skada en rovfisks öga även inifrån munnen.

Tack för mig.
        C&R hit ... C&R dit ..... egentligen mest ett storstadsfenomen.

Kommentera

Mohlin, jag beundrar dig. Du är unik. Inte många jag vet som skulle hänga ut sig själva med namn och nummer och som verkligen står för de åsikter de har även när det blåser snålt. Hatten av till dig.

Sen att du inte vet nåt om hälften av det du uttalar dig om och i största allmänhet ger intryck av att vara en osympatisk s-stövel är en annan diskussion. Det förringar inte din plats bland Sveriges modigaste män. Brukar du och Jan Guillou firra ihop..
          Bend or Die!!

Kommentera

Originally posted by Roland Mohlin
            Hej Max
            Jag tror att BeBäst kan försvara sig själv men jag tycker du skall läsa den här tråden
            från början så kan du nog utläsa vem som gjorde sig lustig över vem först.

Och när det gäller mitt uttryck ofta det blinda djuret så menar jag att det om man bortser från gäddan med sin långa näbb, är mycket lätt att skada en rovfisks öga även inifrån munnen.

Tack för mig.
            "Det var han som börja" Är det inte sådana kommentarer barn brukar komma med. Är du inte tvåbarnsfar?

Kommentera

Originally posted by Roland Mohlin
              Jag tror att BeBäst kan försvara sig själv men jag tycker du skall läsa den här tråden från början så kan du nog utläsa vem som gjorde sig lustig över vem först.
              Jodå, nog kan jag försvara mig om jag vill men ibland räcker det med att läsa angriparens inlägg för att inse att det bara är dumt att ytterligare ge sig på den som redan fallit på eget grepp.
              Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Tjosan! Här var det storm i sandlådan!
                Ämnet är det vanliga fast argumenten var lite udda och dåligt förankrade i verkligheten. Eller hade jag så bråttom att släppa tillbaka min senaste gädda så jag inte såg att den hade näbb? *-)
                !!!!!

Kommentera

Arnenym
                  Väldigt vad du är noggrann
                  Tro varför horngäddan "kallas" näbbgädda här på landet
                  C&R hit ... C&R dit ..... egentligen mest ett storstadsfenomen.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                  64 svar
                  15 065 visningar
                  1 gilla
                  Senaste inlägg .art
                  av .art