BeBest ta för allt i världen inte notis om Mohlins nerpackande attityd angående ditt medtagande i debatter. Tillskillnad ifrån Mohlins inlägg så är dina sofistikerade och utvecklande. Inte aggressiva och meningslösa i vissa avseenden.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
C&R och tjurfäktning
Collapse
X
-
Originally posted by Max
BeBest ta för allt i världen inte notis om Mohlins nerpackande attityd angående ditt medtagande i debatter. Tillskillnad ifrån Mohlins inlägg så är dina sofistikerade och utvecklande. Inte aggressiva och meningslösa i vissa avseenden.
Jag tror att BeBäst kan försvara sig själv men jag tycker du skall läsa den här tråden
från början så kan du nog utläsa vem som gjorde sig lustig över vem först.
Och när det gäller mitt uttryck ofta det blinda djuret så menar jag att det om man bortser från gäddan med sin långa näbb, är mycket lätt att skada en rovfisks öga även inifrån munnen.
Tack för mig.C&R hit ... C&R dit ..... egentligen mest ett storstadsfenomen.
Kommentera
-
Mohlin, jag beundrar dig. Du är unik. Inte många jag vet som skulle hänga ut sig själva med namn och nummer och som verkligen står för de åsikter de har även när det blåser snålt. Hatten av till dig.
Sen att du inte vet nåt om hälften av det du uttalar dig om och i största allmänhet ger intryck av att vara en osympatisk s-stövel är en annan diskussion. Det förringar inte din plats bland Sveriges modigaste män. Brukar du och Jan Guillou firra ihop..Bend or Die!!
Kommentera
-
Originally posted by Roland Mohlin
Hej Max
Jag tror att BeBäst kan försvara sig själv men jag tycker du skall läsa den här tråden
från början så kan du nog utläsa vem som gjorde sig lustig över vem först.
Och när det gäller mitt uttryck ofta det blinda djuret så menar jag att det om man bortser från gäddan med sin långa näbb, är mycket lätt att skada en rovfisks öga även inifrån munnen.
Tack för mig.
Kommentera
-
Originally posted by Roland Mohlin
Jag tror att BeBäst kan försvara sig själv men jag tycker du skall läsa den här tråden från början så kan du nog utläsa vem som gjorde sig lustig över vem först.Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 065 visningar
1 gilla
|