Rea BeOutdoor - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Rea BeOutdoor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Linus det är en skitbutik rätt igenom i princip - alltid dessa rea erbjudandet etc... att åka till beoutdoor är som att åka till Ullared!

/M
    Mina Placeringar:
    2:a plats - Mälaren Mästerskapet Höstupplagan - Team Tail.
    2: plats - Fångade tävlingens näst största gädda 100+ Roslags Pike

Kommentera

Ursprungligen postat av Mikael S Visa inlägg
      Linus det är en skitbutik rätt igenom i princip - alltid dessa rea erbjudandet etc... att åka till beoutdoor är som att åka till Ullared!

/M
      Fast högre priser och så slipper man honan.
      Den som har mest prylar när han dör vinner

Kommentera

Ursprungligen postat av rubik Visa inlägg
        Fast högre priser och så slipper man honan.
        Alltid något......att man slipper honan menar jag.
        sigpic

Kommentera

Jag tycker att Beoutdoor, Fishit, Berras eller vad fan det heter kan köra med 80% rabatt på allt eftersom dem har erbjudit leverantörerna 20% av vad dem är skyldiga till dem när bolaget stoppade alla betalningar i december och är under rekonstruktion. Beoutdoor borde kunna ge bort fiskeprylar gratis med tänke på att dem inte har betalat för varorna.
          Bifogade filer

Kommentera

Ursprungligen postat av fishyfishyfishyfish Visa inlägg
            Jag tycker att Beoutdoor, Fishit, Berras eller vad fan det heter kan köra med 80% rabatt på allt eftersom dem har erbjudit leverantörerna 20% av vad dem är skyldiga till dem när bolaget stoppade alla betalningar i december och är under rekonstruktion. Beoutdoor borde kunna ge bort fiskeprylar gratis med tänke på att dem inte har betalat för varorna.
            Den var inte snäll du! Gjorde själv en ny upplysning för jag trodde i det närmaste att konkursen var ett faktum när jag såg inlägget här och att konkursförvaltaren körde en "REA". Men som du skriver, företaget är fortfararande under rek. Hoppas de lyckas för "Kapitalplacerarnas" och "Leverantörernas" skull.

Kommentera

En svensk större aktör ligger riktigt pissigt till. Om jag inte minns fel låg samma aktör kasst till även vid Berra KKn. Nu klarar de sig nog ändå OK beroende på gamla meriter och en stabil balansräkning, men satan vad arg jag vore i deras kläder. Alt. totalförbannad på egen personal varför de hanterat ärendet så jävla korkat med omfattande KF och som det verkar fortsatt levererat prylar.

Kommentera

Tycker det är svinigt som fan att det gång på gång ska bli såhär. Grossiterna verkar inte bry sig heller? Och sedan slutar det som vanligt med att slutkonsumenterna får betala hela kakan?
                sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inlägg
                  Tycker det är svinigt som fan att det gång på gång ska bli såhär. Grossiterna verkar inte bry sig heller? Och sedan slutar det som vanligt med att slutkonsumenterna får betala hela kakan?
                  Ja det blir tyvärr så att Berra öppnar igen snart och säljare hänger på låset på dörren och deras företag blir blåsta på pengarna.
                  Vem som betalar för det blir återigen alla svenska sportfiskare som handlar på lokala butiker som faktiskt betalar fakturorna för varorna dem köper. Handlare som har betalat för varorna i decennier och har givit kunderna bra service är inte värde någonting för det dem har gjort tidigare. Det enda som gäller är "hur stor order vill du göra idag" så säljaren kan räkna ut provisionen.

Kommentera

Jag vill på något sätt inte skydda Berras då jag är medveten om många av deras brister. Dock har Berras på Vallhallavägen ställt upp en massa gånger och är mycket hjälpsamma. Sen tycker jag att det är kul med deras annorlunda sortiment. Jag tycker Cormorans grejor är trevliga. Sen fattar jag dock inte hur de kan sälja Zalt dyrast(159 kr) i Stockholm? För mig är det självmord!
                    Jag tror nog att många stör sig på att de försöka göra hela konceptet storskaligt. Det passar inte in om vår intima bild av vårt gedigna hobby!
                    Berras är inte så dåliga som alla säger, men det är något fatalt fel i hela företaget. Tycker ändå att de gjort ett hyfsat försök med att expandera marknaden och rikta sig till fler kundgrupper. Dock lär nog deras största rea någonsin bli när de kursar!

Sen har faktiskt Ullared en ganska hyfsad fiskebutik! Det är vad jag hört då jag aldrig varit där!
                    Läs rapporter och reflektioner kring havsöringsfiske längs sydkusten!

http://salmotruttasyd.blogspot.com/

Kommentera

Berra ska ju öppna i Gnesta. Har inte riktigt koll, men vem är denna kille och hans historia? Har inte hunnit att läsa Hänt Extra!
                      Läs rapporter och reflektioner kring havsöringsfiske längs sydkusten!

http://salmotruttasyd.blogspot.com/

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      64 svar
                      15 077 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg .art