Satt o var så less på mig själv idag, att man aldrig kan få fiska utan att ha rejält ont, eller att kroppen gör som man säger.
Är lite funktionshindrad med en rygg som är helt kass efter en olycka, kan inte göra nått längre, kan varken sitta eller stå en längre stund utan att få ont, ibland har jag t.o.m svårt för att gå, och så har jag två pinsamt dåliga handleder, som bara gnäller, domnar och värker hela tiden. (fan vad jag gnäller själv!)
Så ett pass vid vattnet är alltid lika lustigt, smärta och glädje samtidigt!
Men jag älskar o fiska och tänker aldrig ge mig.
Brukar ligga o läsa fiskefeber och tänka att jag själv nån dag ska kunna jerka, havsfiska o.s.v!
Finns det fler som jag där ute vid vattnen som också har nån form av handikapp?
Som oxå bara kan köra lättare spinnfiske?
Hade vatt intressant o höra hur ni har det och så man inte känner sig helt ensammen med sina problem!
Är lite funktionshindrad med en rygg som är helt kass efter en olycka, kan inte göra nått längre, kan varken sitta eller stå en längre stund utan att få ont, ibland har jag t.o.m svårt för att gå, och så har jag två pinsamt dåliga handleder, som bara gnäller, domnar och värker hela tiden. (fan vad jag gnäller själv!)
Så ett pass vid vattnet är alltid lika lustigt, smärta och glädje samtidigt!
Men jag älskar o fiska och tänker aldrig ge mig.
Brukar ligga o läsa fiskefeber och tänka att jag själv nån dag ska kunna jerka, havsfiska o.s.v!
Finns det fler som jag där ute vid vattnen som också har nån form av handikapp?
Som oxå bara kan köra lättare spinnfiske?
Hade vatt intressant o höra hur ni har det och så man inte känner sig helt ensammen med sina problem!
Kommentera