När man är så ung, tycker JAG att man inte borde börja hålla på och sälja massa grejer ifall man inte har tid att skicka det. Dessutom att importera från kontakter osv osv... om ni fattar?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
passa er!!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ursprungligen postat av gren_23 Visa inläggTycker att det inte ska finnas någon åldersgräns.
Till exempel så tyckte du att jag skulle skicka ett mail till robert@fj.... och säga att jag ville köpa draget som du hade ¨vunnit¨ på tradera så att du skulle slippa betala vilket du inte heller gjorde. Har läst nått inlägg om det här av den drabbade personen så jag kände inte att jag behövde skriva eller något till han men nu står i alla fall lite här.
Draget det handlade om var en piglet.
Jag och gurra skrev till varandra på msn
En sak är att säga att man inte har pengar när man köpt något, det kan hända oförutsedda saker etc. Men det man inte gör är att ljuga och svamla på om att man råkat bjuda 5:- mer än man tänkt. Och att sedan säga att man inte har råd att betala men samtidigt köpa en massa annat på Tradera är ju inte så smart. De har ju något som kallas feedback och där ser man ju dels vad personen sålt och köpt samt positiv/negativ feedback. Han(hon Anna) fick inget positivt omdöme av mig.
Gurra får helt enkelt växa upp och lära sig ta ansvar för sina handlingar.
Sina "superbästakompis-tips" får han väl fortsätta att lämna, Sverige är ett fritt land och vi har yttrandefrihet.
Men jag har gjort så att jag spärrat hans inlägg för att slippa se eländet och misshandeln av det svenska språket.
Snabbguide igen:
Gå in på personens användare, just under användarnamnet står det User Lists. Tryck där och välj "Add to ignore list", acceptera och det är klart.Tävling - Sveriges mest misslyckade gäddfiskare! Flest nedlagda fisketimmar utan en 10+.......
Slår du mig så är du värdelös! Så det så!
Läs min fiskeblogg:
http://blogg.fjallfoto.se
Kommentera
-
Har aldrig upplevt personen i fråga som så farlig.. Självklart är ju vissa tips en aning naiva ibland men som med alla andra kommentarer på "öppna" forum så måste man ju ta dem med en nypa salt.
Sen huruvida han lurat folk eller inte, det vet jag inget om...
Däremot kan jag reta mig lite på den arroganta ställningen till regler och andra medlemmar här.Där alla tänker lika tänker ingen särskilt mycket!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Musti Visa inläggNär man är så ung, tycker JAG att man inte borde börja hålla på och sälja massa grejer ifall man inte har tid att skicka det. Dessutom att importera från kontakter osv osv... om ni fattar?
Kommentera
-
Musti
Ursprungligen postat av JONNIE ROCKER Visa inläggpappa kanske hjälper till,,,, men vad vet jag
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 017 visningar
1 gilla
|