Kommer en ny uppsättning jerkspön från Berkley också, de verkar vara riktigt trevliga, annars har jag på senare tid hört mycket gott om savagear woody..
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Nytt Jerkspö. Hjälp Tack!
Collapse
X
-
CWC kommer med spöserien BFT Bandit! Det är riktigt fina spön!!/Team Perax, Jon Persson
http://teamperax.blogspot.com/
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inläggHej Max "Jerkbait-Fiske" Vallius; Och jag som var övertygad om att du ville bjuda in mig till Jens Ekhamns Gäddtävling nu i år och fiska Gädda från din båt... för att jag skulle få chansen att träna mothugg och visa dig var De Stora 14 kilo+ i Steningeviken hugger...http://www.trumman.com/fisketips/galleri_33.htm
Vi får satsa på år 2020!
Old Firehand
www.trumman.com - där dina pengar räcker längst!
Det kommer fler tävlingar i år old firehand
självklart så kommer jag med en inbjudan då
Mvh Max
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jerkbait-fiske Visa inläggDet kommer fler tävlingar i år old firehand
självklart så kommer jag med en inbjudan då
Mvh Max
Go for the Big Walleyes!
Old Firehand
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inläggHej igen Max; Ja, det ser jag fram emot! Annars får du gärna följa med mig ut på en Gösrepa på Norra Björken ute vid Sparin någon Gösnatt efter 15 juni i år. Gösen är inte alls lika stridbar som Gäddan, men en Gös på 7 kilo+ kan bjuda till skapligt motstånd när den gång på gång dyker ner i djupet... om man har 6-7 fots lightspön och mindre rullar... Det brukar bli 30 - 40 Gösnätter varje sommar för min del... "Jag vet var din brevlåda bor!"
Go for the Big Walleyes!
Old Firehand
hade gott så synes vi bland gösarna och gäddorna
Mvh Max Vallius
Kommentera
-
Ser det er mange som anbefaler korta spön helt ned til 6,6 fot.
Skal man ha kjepp med null feeling så er det et bra kjøp, men ønsker du et spö som er godt å kjøre fisk med og bra og gjøre mothugg med skal du søke etter spö som er rundt 7 fot.
Du vil ha mye større glede av ditt fiske..............
Kommentera
-
lånar tråden lite.
jag funderar med på o köpa nytt spö,är inne på St Croix Mysky Legend,jag kör nu med premier 6,3 an.
men ja funderar på om ja ska köpa ett längre spö typ 7,6 an eller runt 7 fot.är det någon som har lite tips vad man ska tänka på.
jag kastar sällar beten över 200 gram,150-170 som max.
blir det svårare och jerka med längre spö om man har kört med korta sen man började?
Kommentera
-
Fiskar du med St Croix för? då kan du lika gärna ta ett basebollträ och sätta på lina, lika styvt. Snackar påkar allså =P
Nää lite känsla ska de vara i det, Kör med Strikepro concept 6.0 fot lite kort men funkar bäst för mig =)
Grymt sugen på CWC's nya Bandit värkar ju ett kanon spö!
Vet ni när man kan beställa dom?
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 011 visningar
1 gilla
|